3516
Sök

Dygnsrytm, vilken har du?

1 217 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Ja, detta är ännu en av dessa meningslösa trådar som förmodligen blir låst av någon mer eller mindre vettig anledning.

Vad har ni för dygnsrytm där ute i etern?

Själv brukar sömnen falla in mellan 03-05 till ca 12-15 för egen del..
(arbetslös och har inget bättre för mig än att sitta på gorg hela nätterna)

President över Brinkland
465 Inlägg
22 juli 2008
ungefär samma för mig, har semester tills nästa vecka då helvetet drar igång igen, då äre upp kl 6 igen fy fan

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 217 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Brink88 skrev:
ungefär samma för mig, har semester tills nästa vecka då helvetet drar igång igen, då äre upp kl 6 igen fy fan

Just det där är en av anledningarna till att jag drar mig för att skaffa nytt jobb;)

terazzi
22 juli 2008
Sökt över 50 jobb på 1 månad men bara 5 st som hört av sig ^^ snart dags o slagga o sen upp vid 12-13 tiden big_smile dock ska jag ringa ett jobb imorrn,så ska upp vid 10 smile

1 217 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Sökt över 50 jobb på 1 månad men bara 5 st som hört av sig ^^ snart dags o slagga o sen upp vid 12-13 tiden big_smile dock ska jag ringa ett jobb imorrn,så ska upp vid 10 smile

bara 5 svar? Är du dålig på att formulera dig eller har du bara haft enorm otur tro..

164 Inlägg
22 juli 2008
har haft semester i 3 veckor, så är väl sömn från 03-06 fram till 14-16 tongue...så har jag vart ända sen tonåren..har inte växt upp tror jag haha tongue

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 juli 2008
Ksj skrev:
Brink88 skrev:

Just det där är en av anledningarna till att jag drar mig för att skaffa nytt jobb;)

Ja fy vad jobbigt att gå upp och tjäna egna pengar... roll

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
22 juli 2008
Ja, märks inte det lite när man sitter här till fyra på morron ibland? tongue
Sjukpensionär dock, så det är inte alltid så rajtan tajtan att vara hemma.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

terazzi
22 juli 2008
Ksj skrev:
terazzi skrev:

bara 5 svar? Är du dålig på att formulera dig eller har du bara haft enorm otur tro..

ne bara maxoflyt hmm
Känner man inte nån här nere så e det nästan omöjligt få jobb,känna rätt personer verkar det som.
Dock blev jag ju erbjuden ett igår nu,som jag ska ringa imorrn så jag kan tjäna lite pengar innan jag ska flytta igen smile

1 217 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Aruzo skrev:
Ksj skrev:
Brink88 skrev:

Jag tjänar faktiskt en del utanför pappren men aldrig att jag skulle gå upp i ottan för att knega:P

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
22 juli 2008
är väll lite olika brukar oftas inte vara före kl06 iaf har blevit 11 två dar nu blev lite chockad idag när jag vaknade å insåg att de hade börjat blevi mörkt då jag vaknade 20.xx

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 217 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Ksj skrev:
terazzi skrev:

ne bara maxoflyt hmm
Känner man inte nån här nere så e det nästan omöjligt få jobb,känna rätt personer verkar det som.
Dock blev jag ju erbjuden ett igår nu,som jag ska ringa imorrn så jag kan tjäna lite pengar innan jag ska flytta igen smile

Låter ungefär som här.. och de flesta andra ställen söder om hudik typ:/  Hoppas du får det!

terazzi
22 juli 2008
Tack du smile
Jag tror faktiskt jag får det,har jobbat med massa olika saker så det är tur man har erfarenhet iaf.
Sen dit jag flyttar ska jag söka extra/praktik/helgjobb sen på en bilfirma smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 juli 2008
allt mellan 02 till 06 brukar det väll bli sen kliver man upp mellan 10:00 och 14:00... jaa jag är tyvärr abetslös.... skulle hellre kliva upp tidigt och tjäna egna pengar än att sitta vaken hela nätterna hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Muttley
22 juli 2008
Ksj skrev:
Aruzo skrev:
Ksj skrev:

Jag tjänar faktiskt en del utanför pappren men aldrig att jag skulle gå upp i ottan för att knega:P

då lär du ju inte få något jobb alls om du inte kan gå upp i tid heller då de flesta jobben är mellan 7-16

246 Inlägg
22 juli 2008
Går upp runt 0400. Och har jag tur så lyckas jag hålla mig vaken till 2200 smile

332 Inlägg
22 juli 2008
Föredrar ca 11 - 03 känns som en passande dygnsrytm för mej .. verkligen ingen morronmänniska!

Lagerhjon
178 Inlägg
22 juli 2008
Dygnsrytm??

Varannan vecka är jag uppe mellan 04-24ca men då blir det en powernap på eftermiddagen.
Varannan vecka är det 06-24ca men ingen powernap.

373 Inlägg
22 juli 2008
vardagar:upp kl 6  å läggdax : 22-23 snåret ngt

jag jobbar 8-17 med flex tid..

helger:  upp kl 6.30-9.00 - läggdax: 23-00, har en barn familj under mig som går att ställa klockan efter för odjuren börjar leva runt kl 6.30 på helgmornarna...

Å ja.. jag är morgon pigg...big_smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 juli 2008
Var tredje vecka morgontrött, var tredje vecka kvällstrött och var tredje vecka nattrött.

Allt beror på jobbet.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök