jag tittade runt här på garaget och ser att många värsting bilar och dyl. har ett riktigt fult och stökigt motor utrymme...(orginal)
få höra vad ni andra tycker om andra bilar......
RÖSTA FRAM DET SNYGGASTE!
Vete fan om de går att bestämma sig, men ja gillar alla supror med Singlar i, polerat å mkt silicon Men i mina ögon kommer man långt med en välputsad originalmotor med lite tillsnyggad plast..
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Tycker faktiskt att jag själv har rätt så bra puts under huven Men finns ju hur många som helst här på gorg som har riktigt läckert och stilrent under huven En bild på min
Deamons gammla supra hade nog gorg´s fräschaste rum P.S Vill lägga till en Röd Volvo 740 ( Jaa en 740 ja! ) Som jag såg på Powermeet i gbg förra säsongen! Sjukt grymt nice!
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (22 juli 2008)
Snälla, använd BBkoden... Så svårt är det inte, + att man slipper få 5 miljoner rutor/flikar överallt.. Och man kan komma direckt till bilen genom att tycka på bilden...
Snälla, använd BBkoden... Så svårt är det inte, + att man slipper få 5 miljoner rutor/flikar överallt.. Och man kan komma direckt till bilen genom att tycka på bilden...