J_Berlin skrev:Nu börjar det närma sig till träffen. Vad sägs om en lista på de som tänker komma? Jag tänker förmodligen komma.. Skriver trådens innehavare först:1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4.
Saab900Racing skrev:Jonna: Ja, får nog göra det Arvid: Vilken pakering hade du tänkt dig? Den där inhägnade? Tyckte den såg lite liten ut? Trång asså..
Ingen föranmälan behövs göra men en intresse koll kan alltid vara bra.
cool_g skrev:J_Berlin skrev:Nu börjar det närma sig till träffen. Vad sägs om en lista på de som tänker komma? Jag tänker förmodligen komma.. Skriver trådens innehavare först:1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4. Kimpan_90 5.
J_Berlin skrev:Nu börjar det närma sig till träffen. Vad sägs om en lista på de som tänker komma? Jag tänker förmodligen komma.. Skriver trådens innehavare först:1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4. Kimpan_90 5.
kimpan_90 skrev:cool_g skrev:J_Berlin skrev:Nu börjar det närma sig till träffen. Vad sägs om en lista på de som tänker komma? Jag tänker förmodligen komma.. Skriver trådens innehavare först:1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4. Kimpan_90 5.Hoppas man kan träffa lite trevligt folk Mvh Kim
Burnout89 skrev:kimpan_90 skrev:cool_g skrev:Hoppas man kan träffa lite trevligt folk Mvh Kimnu tog och missa några stycken
kimpan_90 skrev:cool_g skrev:Hoppas man kan träffa lite trevligt folk Mvh Kim
cool_g skrev:
Burnout89 skrev:Ingen föranmälan behövs göra men en intresse koll kan alltid vara bra.Nu börjar det närma sig till träffen. Vad sägs om en lista på de som tänker komma? Jag tänker förmodligen komma.. 1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4.V8-jocke5.robinstork6.Kimpan_90
Saab900Racing skrev:1. Burnout892. J_Berliin3.cool_g4.V8-jocke5.robinstork6.Kimpan_90 (Mercedes 190)7.NoLimits (Audi S4)8.Saab900racing( Saab 9000 Aero)
Gurkplutten skrev:Jag kan inte komma kom jag på nu så jag tar tillbaka det är i Gbg då
Saab900Racing skrev:Gurkplutten skrev:Jag kan inte komma kom jag på nu så jag tar tillbaka det är i Gbg dåD': Dumma
Burnout89 skrev:vallåkra är lördag- söndag , detta är på fredag kväll.