3321
Sök

Vadis

Tuuuurbo
240 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
vart kan man ladda hem Volvo vadis lr vart har du hittat? söker förbryllat.. har det i skolan å skitbra program men finns ju fan inte å få tag i som privat person sad

///// Björn

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
31 januari 2006
vadis existerar inte längre. nu är det VIDA som gäller. tvivlar på att det går att få tag på som privatperson då det är internetbaserat och kräver inloggning.  ring en auktoriserad volvoverkstad och hör med dom!

lycka till

MVH

man lever bara en gång så lev väl!

Tuuuurbo
240 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
asså ja ska ju ha "gammal" vadis vet att de heter Vida nu men man får ju ungefär inte ha VADIS som privatperson å det vi har i skolan behöver inte inloggning vi har ingen internet koppling till den

1 852 Inlägg
31 januari 2006
Winnerbjorn skrev:
asså ja ska ju ha "gammal" vadis vet att de heter Vida nu men man får ju ungefär inte ha VADIS som privatperson å det vi har i skolan behöver inte inloggning vi har ingen internet koppling till den

nä det är till vida man behöver inloggning. och ett gammalt vadis tvivlar jag på att du kan få tag på... men lycka till iaf!

Tuuuurbo
240 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
hehe tack.. Vida har väl inte kommit ut än?

1 852 Inlägg
31 januari 2006
jo, vi har det i skolan och vet att dom har det på volvo torslanda. all info är typ inklistrat från vadis känns det som tongue men menyerna är nya

style
31 januari 2006
jag kör med vadis hemma. funkar utmärkt smile

Tuuuurbo
240 Inlägg
31 januari 2006
Trådstartare
okej style tongue vart fick du tag i det? äre orginal då eller? hehe

8 156 Inlägg
31 januari 2006
VADIS täcker inte modeller äldre än 240, inte sant?
Skulle vilja ha en verkstadshandbok för Volvo PV 544... wink

Jag ska nog försöka fixa gamla Vadis ändå.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

style
31 januari 2006
man har sina kontakter wink ser ut som orginal iaf. man måste ha användarnamn och lösen fast det är fixat. ett helbra program tycker jag.

31 januari 2006
Det är ett bra program för att få se hur man byter ut delar osv. Och det är ju det man vill ha big_smile men för att kunna radera felkoder och dyligt måste man ha sladdar osv, frågan är hur lätta dom är att få tag på?

En motor för mig är en V8

Wallo
31 januari 2006
ja har en dvd med vadis på.. täcker 240 till xc90

Tuuuurbo
240 Inlägg
2 februari 2006
Trådstartare
Nu har ja fått tag i en fungerande veristion av VADIS.. Klockrent program om man har volvo smile

Utanlem
895 Inlägg
2 februari 2006
mmm ganska trevligt med alla sprängskisser.. iaf om man bygger bil smile

10 287 Inlägg
3 februari 2006
Vi låser denna och uppmanar alla som i fortsättningen vill diskutera olaglig programvarudistribution /kopiering att göra det nån annanstans.
Jag tror inte att Chrizz vill bli utslängd från sin IP för att Volvo upptäcker detta och klagar.

Jag vet att Volvo inte kan neka någon som innehar en bilfirma att köpa Vadis men det är en annat story. Då pratar vi orginal program med licenser.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök