Jag ber om ursäkt för att jag lyfter tråden med så kort varsel, det är bara det att jag har tänkt att se filmen snart o vill då ha reda på om det går att bränna ut den
Jag är inte säker, men du kan ju alltid prova att lägga filerna direkt på skivan och spela upp. Jag hyrde en film för ett tag sedan, när jag lade in den på datorn såg jag att filerna var i VOB-format, så det ska nog funka. Vet dock inte om du måste bränna filerna, men jag tror det.
Senast redigerat av Explosiv_Tomte (23 juli 2008)
- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?
haha på tpb får man inte ladda upp saker som inte e omgjorda till dvd,dvd-r, dvdrip xvid, osv för då blir de lättare o veta vilka som ladda ner, nåt sånt skit
haha på tpb får man inte ladda upp saker som inte e omgjorda till dvd,dvd-r, dvdrip xvid, osv för då blir de lättare o veta vilka som ladda ner, nåt sånt skit
Har dom ens regler där? Känns som vilket skräp som helst får leechas upp där. För övrigt är det nog iofs inte så passande att skriva om sånt här faktiskt..
Har hört talas om att DVDFab gör om filerna till en *iso som sedan bränns med DVD Decrypter. Fungerar visst klockrent. Det sägs vara bra att ha när man säkerhetskopierar sina filer