Ja, jag är lite smått förbannad på NÅGON som har jävlats med mej.
När jag idag skulle skruva bort min Turbo X dump på min 9000 så upptäkte jag att någon har haft kul under min huv.De har stulit bla. Dumpen, mina gula silikon slangar, min 90graders silikon böj, 2x optima gul, magnetventil, vevhusventilations slangen (vad nu nån skall med den till?) och diverse nipplar.
Men, det är troligen någon som bara vill jävlas, för mina stereo anläggning (för X antal kr) hade de inte pillat det minsta på...amatörer. Men nu finns det inte mycke kvar för dem om de skulle dit igen, allt plockade man ju såklart bort nu.
lider med dig! sä jävla tråkigt när sånt händer. vet inte vad jag skulle göra om jag kom på nån som gjorde så! tjejens farsa blev av med sina sidoblinkers. då tog dom en skruvmejsel lr nåt och bände bort dom... gick antagligen sönder så vad dom ska ha blinerserna till vet jag ej...
samma ska hände med våran gamle 745:a för många år sedan, dom hade gjort inbrott i garaget sen brytit upp bilen och stulit de hemma-svarvade metall knopparna för volymen och radio frekvensen, varför gör dom sig ens besväret?
Tråkit men varför tog dom det och inte stereo grejerna?
Jadu, den som det visste..fattar inte vad de skulle med lite slangar till. Visst det är inga stora pengar, men nog så irriterande bara för sakens skull.. Men är glad att de inte öppnade bagaget iaf..hehe. Inte ens min Alpine DVD/CD tog de som är värd bra mycke mera än min lilla dump och 90graders böj..Men det är jag ju glad för
förmodligen någon bland os... inte många förutom bil intresserade som ens vet vad dom där grejerna är för något eller hur man tar bort dom.. hoppas dom dyker upp igen beklagar
Larm kostar typ 3500 att få installerat (riktigt larm, defa/carguard) såfort man har nåt på bilen värt mer än det eller en attraktiv bil så ska man ha larm i bilen..
Ett tips är att få installerat säkerhetsfilm på rutorna. Vad ska man med larm till? Så bilen tjuter? skiter väl tjuvar i. Men har man säkerhetsfilm så kommer man inte in i bilen på ett tag... Jag har det på min iaf...
Ett tips är att få installerat säkerhetsfilm på rutorna. Vad ska man med larm till? Så bilen tjuter? skiter väl tjuvar i. Men har man säkerhetsfilm så kommer man inte in i bilen på ett tag... Jag har det på min iaf...
ett tips!
Dom stjäl inte bilen för den har startspärr, den blinkar, den skickar sms till dej (om man har det tillvalet på larmet) så att du hinner ner till bilen för att prata lite med dem.