Riktigt fin fin!, Tänkte jag får skriva här med! Blir nog kanonbra med vita blinkers! Tänk att det kan göra så mycket på en bil?.. Helt sjukt! Bara man får bytt till vita lampor så blir det ännu bättre!
Tackar! det blev en STOR skilldnad med dom vita blinkers fram. det gör mycket. om man bara hade fått ha vita lampor inåt i med så hade det varit kalas
Har haft problem med fukt i framlampan sen jag köpte bilen. J-spec (eller vem det nu var som fixade detta) gjorde ett ganska så slarvigt jobb med att täta den igen efter konvertering.
nice skyline !!! polaren håller på och kittar sin r33 gt-s just nu kommer ut om 1-2 år med kolfibervinge och och hela köret!!!... ps den senaste länken på bild fungerar inte
///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
nice skyline !!! polaren håller på och kittar sin r33 gt-s just nu kommer ut om 1-2 år med kolfibervinge och och hela köret!!!... ps den senaste länken på bild fungerar inte
Låter spännande med din polares GTS-T. Hoppas att man får se den på gorg i framtiden då Ska kolla med bildlänken, det funkar för mig iaf när jag testade nu
Glömde lägga upp en bild på vingen som satt på när jag fick bilen från japan. många har frågat vart den är köpt. jag har letat ihjäl mig på nätet men lyckas inte hitta en likadan vinge nånstanns.
Vill inte vara negativ eller tråkig nu men... vad är poängen med kolfiberhuv? Nissan har gjort ett bra jobb med den vanliga huven som nästan inte väger nått, den är ju helalu. Iof så har jag aldrig fattat grejen med kolfiberdelar, men jag är ju lite trög...
Mappar bilar med eftermarknadssprut billigt i bromsbänk
Vill inte vara negativ eller tråkig nu men... vad är poängen med kolfiberhuv? Nissan har gjort ett bra jobb med den vanliga huven som nästan inte väger nått, den är ju helalu. Iof så har jag aldrig fattat grejen med kolfiberdelar, men jag är ju lite trög...