Jag har gjort frågorna på internet än så länge, men inte fått något svar. Är det någon som vet hur lång tid det tar innan dom svarar om man ska mönstra eller inte? Gjorde frågorna någon gång i Maj - Juni.
Jag har gjort frågorna på internet än så länge, men inte fått något svar. Är det någon som vet hur lång tid det tar innan dom svarar om man ska mönstra eller inte? Gjorde frågorna någon gång i Maj - Juni.
Det tog ett par månader innan jag fick lapp om mönstring
cebT ser du fram emot det då? . Vad ska du bli? lycka till
som fan serru.. Lumpen ska bli riktigt kul men samtidigt jobbigt. Det är ju hårt o man kommer missa en hel del saker som händer utanför enköping m.m. Dock kommer jag ha tid att åka hem under helgerna för att bl.a. gå på bilträffar/bilevents, söka framtida jobb/studier osv.
jag kommer rycka in som Sambandsman; Förare! durrå?
Sarge skrev:
cebT skrev:
jag rycker in någon gång i Juni 2009 i Enköping.
Lycka till
Hehe, jag ska hålla utkik efter dig och skrika lite när du rycker in
cebT ser du fram emot det då? . Vad ska du bli? lycka till
som fan serru.. Lumpen ska bli riktigt kul men samtidigt jobbigt. Det är ju hårt o man kommer missa en hel del saker som händer utanför enköping m.m. Dock kommer jag ha tid att åka hem under helgerna för att bl.a. gå på bilträffar/bilevents, söka framtida jobb/studier osv.
jag kommer rycka in som Sambandsman; Förare! durrå?
Sarge skrev:
cebT skrev:
jag rycker in någon gång i Juni 2009 i Enköping.
Lycka till
Hehe, jag ska hålla utkik efter dig och skrika lite när du rycker in
/Sergeant (blivande Fänrik) Holm
härligt! gött med publik!
Lite segt att åka in i lumpen eftersom om man inte hade åkt in hade jag forsat jobbat. Jag ´rycker in som Bevakningsgruppchef