Hohohohohohoho! Jag varken snusar eller röker.
MEN! Hiooiahoiaioh #@&%/"#¤! (jag håller på i bli galen)
Dessa FÖBANNADE rökare som springer runt o förpesta luften! Dem tar en så jävla plats! flera meter!!!! Och vad i helvete får er tycka att det är okej att skada folk i er närvaro med era förbannade rök som ni jämt skall hålla på att blåsa runt bort från er.
Jag är så trött på dessa idiotiska rökare. Det har jag varit länge, men nu är det extremt! Jag blir vansinnig!
Att röken är farlig är ingen nyhet. Nu står detklart o tydligt på paketet att rökning skadar en allvarligt och personer i ens omgivning!
Så, vad ger er rätten till att skada mig allvarligt?!
Har kollat lite lagboken och där står det princip att man för ta till självförsvar, då det nu skadar en allvarligt!
Men hur gör man då? Dem flesta skiter i att man ber dem sluta röka i närheten av en, eller så säger dem att man själv skall gå därifrån.
Skall man ta cigarreten från dem då? släcka den med en vattenpistol eller brandsläckare?! Eller skall man gå fram o skada dem allvarligt?!
Vad skulle ni tycka om jag gick fram o fes eller kissade på erat ansikte!? Inte så kul antar jag. Men så känns det för mig, fast det är värre för mig då röken är giftig tillskillnad från en mänsklig avgas eller kiss!
Det värsta som finns är när man precis har vaknat o öppnar fönstret för att få en nypa frisk luft, men då träffas man av en stank rök från en imbecill rökare i närheten!!!
Vafan är vitsen med att röka?! Det finns ju absolut inga fördelar, enbart nackdelar! Och att man känner sig "lugn" efter en cigg är ingen anledning. då den känslan träder fram efter att man har blivit beroende.
Så, varför röker folk? Är dem extremt dumma i huvudet?! det är den enda förklaringen jag hittar iaf.
Eller vill dem ta självmord på ett långsamt sätt?!?! Det finns ju faktiskt ganska mycket snabbare o kanske "häftigare" alternativ som INTE skadar andra, som t ex att hoppa ner från en bro? Tänk er den känslan att få vara fri o viktlös ett par secunder o sen bara fösvinna! Hoppa framför ett tåg funkar ju också, eller spruta luft rakt in i hjärtat? Finns oändliga möjligheter! Men nej! Ni skall självklart ta med er andra på kuppen! Förbannade jävla idioter! Hoppas ni tar åt er! Är så fruktansvärt trött på att inte kunna göra något för att ni finns överallt o förpestar luften!!!