3686
Sök

Tjejer på garaget.org?

6 Inlägg
12 mars 2012
här är en smile

454 Inlägg
12 mars 2012
Trådstartare
Härligt brudar! smile snart e säsongen igång! Någon som har några events på g? Själv har jag två konbanekörningar bokade redan! wink

6 Inlägg
12 mars 2012
heLLen skrev:
Härligt brudar! smile snart e säsongen igång! Någon som har några events på g? Själv har jag två konbanekörningar bokade redan! wink

jag har fullt upp med att följa med karln på sina event.. nästa är elmia och sen är hela sommaren/hösten bokad fram till november =/ haha

it's not a competition...
116 Inlägg
12 mars 2012
Jag åker också med min sambo på träffar, ett par st är bokade wink

Heads, you live. Tails, you die. 50/50 chance.
44 Inlägg
16 mars 2012
ännu en tjej till här big_smile , äger en golf3 97a dok har ja körförbud på den då den inte gick genom bes sad

There is only one conclusion for every story.......We all fall down.

9 Inlägg
8 maj 2012
Hitta oxå hit nu smile
Jag har varit medlem i många år men har ej varit aktiv i forumstrådar så innan har mest kolla lite å skrivit me dom man känner.
Jag har ingen egen bil utan de e sambons saab vi åker i.
Men någon gång blir de la dax för mig oxå smile
Ha de gött alla.

lev livet, innan livet lever med dig...

102 Inlägg
9 maj 2012
Jag är flicka! smile
Äger en audi 100 ^^

28 Inlägg
12 maj 2012
En till tjej smile Kör ingen egen bil just nu, Honda NSX toppar önskelistan men det är kanske inte den mest realistiska ekonomiskt nu, så funderar på att köpa en Subaru Impreza GT / WRX eller möjligen (manuell) Supra i år... smile Får se vad den sen blir.

Hej jag är Sara!
Följ mig på: www.getpalmd.com -- Twitter -- Facebook

63 Inlägg
13 maj 2012
Här är en nygammal garaget-tjej.
Var lite mer aktiv förr men har hittat tillbaka igen smile
Har B och C kort och kör min volvo v50 t5 summum.

'Female Dirtbag
35 Inlägg
15 maj 2012
Haft samma fungeringar över tjejer på garaget, men vi var ju en del.

Samma som ovanstånde, har C körkort och kör privat en Opel Rekord.

smile

New rools - There are no rools!

Only me
11 Inlägg
12 juni 2012
här är en tös te :-D

Shit happends

47 Inlägg
19 juni 2012
Hallå där! Håller på att ta körkort , och bil kommer införskaffas inom kort framtid smile dock hänger jag med på bilträffar.

Vrooommm

98 Inlägg
6 juli 2012
Vad säger ni, ska vi inte dra ihop en träff bara för oss tjejer? Pojkvänner stannar hemma, och körkortslösa får bli upphämtade av andra tjejer, alternativt lämnade av pojkvänner smile

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
6 juli 2012
Angie skrev:
Vad säger ni, ska vi inte dra ihop en träff bara för oss tjejer? Pojkvänner stannar hemma, och körkortslösa får bli upphämtade av andra tjejer, alternativt lämnade av pojkvänner smile

låter kanon !! smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

47 Inlägg
6 juli 2012
Jag är med på det:)

Vrooommm

Only me
11 Inlägg
6 juli 2012
Angie skrev:

Jag är helt klart på, hade vart as kul big_smile

Shit happends

663 Inlägg
7 juli 2012
en riktig lebbträff=)

663 Inlägg
7 juli 2012
Aramde skrev:
heLLen skrev:

jag har fullt upp med att följa med karln på sina event.. nästa är elmia och sen är hela sommaren/hösten bokad fram till november =/ haha

Kooz=)tongue

it's not a competition...
116 Inlägg
8 juli 2012
Angie skrev:

Ja visst varför inte, vi blir dissade titt som tätt att följa med så nu får det bli tvärtom för en gångs skull wink

Sök