Siarnaq skrev:
Mazdakillen skrev:
Visst V8 muller är coolt men va fan en standard V8 tar ju fan från tomgång till 5000 rpm hinner man ju fan både gå till frisören, ta en lunch och en fika innan den ens har kommit upp dit.
Dessutom visst stort,rejält men du glömmde KLUMPIGT, EFTERBLIVET å ja allmänt skit.
Dessutom om det är mer stil att åka jänk, varför väljer folk då heller jappsar?
Jo enkelt, jappsarna är ljusår modernare i teknik, design osv.
Jag menar när blev en jänk dessutom utsedd till världens merst krocksäkra bil?
När belv en jänk utsedd till den mest pålitliga bil typ enligt bilprovningen, TÛV å andra olika testorgan?
Kanske 1946 möjligen.
när fick jänks priset engine of the year??? ehm måste varit när A Forden kom.
Varför ser man Japanska motorleverantörer betydligt oftare i stora internationella motorsporter som typ WRC F1 osv? Svar jänks är odugligt skit.
Om du glider upp utanför typ Liseberg, eller crusar runt på andra ställen vart det finns mycket snygga tjejer så hoppar de hellre in i en snygg 3000GT än en sunkig gammal jävla bjukhelvette.
Desutom som ett annat exempel, mecken på mitt jobb kör själv jänk men säger det med egna ord att jappsar är betydligt mer underhållsfria.
Ska man ha V8 så ska man ha Lexus i såfall ISF V8an är rapp som en turbomotor, ryter som en V8 men går slikeslent som en rolls.
Säg till när du har något att mäta emot det!!
STYCKEINDELNING. Använd det.
Sen så har ju självklart amerikanarna ingen jävla hållbarhet eller styrka i deras V8'or, det är därför dom kör dragracing med 8000hästars stötstångsmotorer.
Det som är ytterst roligt är att, jag har både åkt amerikanare och japsare. Och jag höll på att somna i japsaren, vilket var en Evo II. Så jävla seg den var. Jämfört med dom amerikanare jag har åkt.
Det är en STOR skillnad i känsla, då dom flesta V8'or har grymt mycket vridmoment.
'Horsepower sells the car, torque wins the race' går uttrycket, och det är fan jävligt sant också.
Men hur orginal är då de motorerna?
Tror dessutom de motorerna renoveras oftare än vad du går opå dass.
Om du nu sommnade i EVO2an så antigen var du jävligt trött eller så var föraren kass eller så var det något fel.
Polarn hade en Nissan 200S13 som piskade corvette C5or och då var den inte speciellt trimmad heller.
Och då jämför vi en 350 hästars 5.7 liters V8 mot en 1.8 liters 4 cylindrig Turbo.
Å hur många drag Supror, RX7or finns det inte som är så inåt helvette trimmade? Det finns ett gäng som kör i samma klass som de du nämnde.
Det där påståendet om det är nu så sant så skulle jag vilja se bevis för det.
Åter igen jänks har inte fått ett enda possitivt betyg på flera år, jappsarna har fortfarande fått felrtal gånger Pris för sina motorer, och blivit tokberömmda för sin driftsäker het i synnerhet mazda och Toyota.
Dessutom varför är inte GM som står för general misstake inte störst längre?
Nä för ingen vill ha deras skit utan störst är?????? Ja vilka är störst?
Vilket företag är välrldens största motorleverantör???? Ja få höra nu.
Jaaa svar på första frågan heter TOYOTA...Toyota är japanskt Svar på fråga 2...Jaaaa det är HONDA jaa det är oxå japanskt.
Hmm undrar hur det kommer sig?? Hmm ja du lustigt va?
Å ja hur fan uppför sig folk som kör jänks egentligen? Våldtäck på en 14 åring på Powermeet....duktiga pojkar.
Har aldrig hänt på japmeet!!!!
Var det något mer du ville?
Jo just de ja, det snackas mycket om väghållning här oxå....Hmm undrar varför begreppet Jänkegung har kommit till. Hmmm mycket konstigt.
Den funderingen kanske du kan svara på?
Och ja hmm varförpå tal om dina 8000 hästar du snackade om.....varför i helvette använder man gammal runkteknik för?
har inte jänkarna fattat att det går att vidareutveckla saker å ting?
När får vi se en jänk orginal redan plocka ut 120 kusar/litervolym utan överladdning??? Och ändå vara sjukt pålitlig för mer trim.
Och när får vi se en amerikansk Wankel....jaaa jo just de ja för det är bara MAzda som kan hantera den tekniken fast jänkarna försökte med wankelmotorer i bla Corvette... hmm mycket märkligt.