Jag brukar inte vara sjukskriven så ofta (Tycker jag) max en gång i månaden. Och visst ibland när man inte är riktigt sjuk heller. Kan vara att man sovit för dåligt eller någon annan yttre påvärkande faktor. Hur har ni det?
Nån gång om året när jag är riktigt sjuk.. Nån grad feber går att lösa med ipren och förstående arbetskamrater!! Ogillar folk som stannar hemma för minsta nys!! Har jobbat hårdare för att dom varit borta många gånger!! Man blir inte sjuk en gång i månaden!! Då har man nåt fel med immunförsvaret!!!
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
1 gång i månaden du borde kolla upp dig faktiskt , eller de är mest lathet som faller in hos dig ?
jag har väl varit sjuk 3 dagar på 2 år eller något sådant.
om man är sjuk en gång i månaden så kanske man ska börja oroa sig för sitt jobb ?
Jo jag har inte vart sjuk på tre månader. Jag jobbar på ett sånt ställe där man måste prestera bra hela tiden. Går det dåligt får man chefen efter sig. tex så jobbar jag med andra tillfälliga som inte kan ett smack om hur dom ska göra, så det blir som att jag gör allt själv. Det är klart inte deras fel heller . dom är ju där för att tjäna pengar. Men jag hinner inte visa dom allt heller. Det blir som en ond cirkel pga att ledningen är som den är. Näe blir nog till att söka nytt jobb kanske. Omöjligt att trivas.
Inte alls ofta.. Någongång magsjuka och någongång ordentlig förkyldning. Är inte hemma för minsta lilla.. Min pappa har inte vart hemma någon dag sen han började jobba på sitt andra jobb för 5 år sen tror ja.
1 gång i månaden du borde kolla upp dig faktiskt , eller de är mest lathet som faller in hos dig ?
om man är sjuk en gång i månaden så kanske man ska börja oroa sig för sitt jobb ?
Jo jag har inte vart sjuk på tre månader. Jag jobbar på ett sånt ställe där man måste prestera bra hela tiden. Går det dåligt får man chefen efter sig. tex så jobbar jag med andra tillfälliga som inte kan ett smack om hur dom ska göra, så det blir som att jag gör allt själv. Det är klart inte deras fel heller . dom är ju där för att tjäna pengar. Men jag hinner inte visa dom allt heller. Det blir som en ond cirkel pga att ledningen är som den är. Näe blir nog till att söka nytt jobb kanske. Omöjligt att trivas.
men du skriver max 1 gång i månaden de är för mycket ändå. sen skiter man i vad alla andra gör och gör de man ska helt enkelt.
men du skriver max 1 gång i månaden de är för mycket ändå. sen skiter man i vad alla andra gör och gör de man ska helt enkelt.
Jo du har nog rätt i det. Om jag säger såhär. Skulle jag trivas på ett ställe så skulle jag nog knappt sjukskriva mig någon gång. jag är inte rädd för att ta i, utan jag är mest så trött på det stället jag är på. ändå har jag en 40-komptimmar att ta ut som jag aldrig får använda.