Tänkte ta tillfället i akt att inbjuda folk från den södra delen av stockholm att deltaga i en liten konvoj från QKQ8 macken vid Globen på lördag morgon klockan 07.30 tänkte jag blir bra tid att mötas upp! Hoppas vi kan bli några stycken i alla fall.
jag kommer sååååååååååååå klart ...nu e vi 3 ...the 3 musketörerna on da road again
hoppas fler hakar på
ja kommer från södra sidan men kommer inte åka den vägen.. bilen kommer ju åka på släp då ja inte hinner få ihop motorn. men vi ses där å så ska ja baaaaaasa röven av er..
hahaha ja det betvivlar jag inte en sekund på att du kommer göra..tar med hörselkåpor då synd att du inte kunde road trippa med oss...men syns där
jupp ....... ÖPPETTIDER & PRISER Datum: 30-31 augusti 2008 Öppet: Lördag 9-18, söndag 10-17 Entré: Vuxen: 150:-, Ungdom (8-15 år): 80:-, Familj (2 vuxna och max två ungdomar) 350:-, barn under 8 år – fri entré i vuxens sällskap. OBS! Inga betalkort kan accepteras – endast kontant betalning.
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Tänkte på föraren till bilen, kostar att ställa ut bilen? Mvh Kim
kostar 150 kr att ställa ut bilen om jag inte minns efl..ock om man säger tillsåfår man ett band som gör att detkostar bara 150 att ställa ut för båda dagarna
tänkte bara påminna om att vi kommer mötas ett gäng vid okq8 globen kl 07:30 imorgon bitti, för dom som vill åka med i en mini karavan till barkaby eller bara vill ha resesällskap