3637
Sök

Angående: Torsdagsträffar Lödde!

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
27 januari 2009
visst visst smile bortförklaringar! men... jag måste faktiskt dra in min bil på verkstad för byte av skivor + bromsar och lite annat smått och gott så.... jag håller mig denna veckan.. kanske nästa? wink

Greasemonkey
189 Inlägg
5 februari 2009
hade verkligen inte varit fel att börja snart, man har ju inte haft nått å göra nu på torsdagar sen ett tag tillbaka:(

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

293 Inlägg
5 februari 2009
GandalfNilsson skrev:
hade verkligen inte varit fel att börja snart, man har ju inte haft nått å göra nu på torsdagar sen ett tag tillbaka:(

kan gärna bli varmt också orka stå ute o frysa rumpan av sig =/

34 Inlägg
5 februari 2009
ja, ge oss löddeträffar! så jävla roligt! För att sen dra vidare till landskrona och race'a ;D

Greasemonkey
189 Inlägg
5 februari 2009
mjaa de går väl an fast de e litta kallt wink men ja håller me, hade inte varit fel me litta värme neutral

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

5 Inlägg
6 februari 2009
Börjar träffarna för tidigt så kommer det bara att dö ut, bättre att vänta tills folk fått urt sina sommarbilar och har sommarsulorna på.

Hemmapul AB
195 Inlägg
6 februari 2009
efter påsk brukar dom flesta ställa på sina bilar och träffar brukar börja då med. lite varmare då med men de fins inga dålaga väder bara dåliga kläder tongue

Jag Gasar Tills Det Rasar!!!

Det du inte vet, har du ingen aning om...
42 Inlägg
7 februari 2009
jockee skrev:
Börjar träffarna för tidigt så kommer det bara att dö ut, bättre att vänta tills folk fått urt sina sommarbilar och har sommarsulorna på.

Håller med till 100%

Folk verkar inte inse det....

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
16 februari 2009
Ne men idag! Fy attan vad halt det var! big_smile Tog bilen till strippen runt 8 på kvällen, inte en själ i sikte. Härligt att få testa lite "halk-körningen" igen xD  hahaha
Senast redigerat av Yenza (16 februari 2009)

905 Inlägg
20 februari 2009
har hört att det ska vara så sjukt mycket poliser på era träffar. . .  tror ni det blir samma problem i år?? de har alltid varit på mig om mina tidigare bilar som jag har haft. .  så jävla störigt. .

212 Inlägg
20 februari 2009
haagi skrev:
har hört att det ska vara så sjukt mycket poliser på era träffar. . .  tror ni det blir samma problem i år?? de har alltid varit på mig om mina tidigare bilar som jag har haft. .  så jävla störigt. .

där har dem inte tid med just din bil såvida inte du gör något som lockar dem till dig! där e ju ett hundratal bilar så då ska den vara sjukt utmärkande i så fall... jag har själv haft samma problem men aldrig där faktiskt! de e ju mest efter dem som kör riktigt fort eller ligger och gör donuts! då e dem där snabbt kan jag säga tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

905 Inlägg
20 februari 2009
haha. . ok. . bra att veta

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 februari 2009
äähh.. det är ju bara att köra ifrån dom ;D haha

Avstängd
233 Inlägg
21 februari 2009
Yenza skrev:
äähh.. det är ju bara att köra ifrån dom ;D haha

hahaha ja med en 150hästars bil wink

Blå saab 9-3 turba

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
21 februari 2009
hahaha xD äh du vet det är föraren som räknas .. inte motorn ^^
Senast redigerat av Yenza (21 februari 2009)

SSS -12
3 217 Inlägg
22 februari 2009
luxxiz skrev:
ja, ge oss löddeträffar! så jävla roligt! För att sen dra vidare till landskrona och race'a ;D

Så knasar vi sönder hela sysselsättningen, hoppas att polisen inte läser detta, vore ju synd om dom visste var vi höll till... Du har möjligen inte adressen i huvudet?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

terazzi
22 februari 2009
Tycker dem va redigt kassa förra året.. hbg ska d va smile
ne men det e upp till var och en smile

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
22 februari 2009
Kunde gott varit varannan vecka istället för varje , hade blivit lite mer sug av att åka på träffen då.

Hur tror ni det blir med HBG i år?
Va ju riktigt härliga träffar förra året, längtar redan.

Kör lugnt

212 Inlägg
22 februari 2009
Fuckface skrev:
luxxiz skrev:

Så knasar vi sönder hela sysselsättningen, hoppas att polisen inte läser detta, vore ju synd om dom visste var vi höll till... Du har möjligen inte adressen i huvudet?

haha ja för dem har ju aldrig varit i både lödde och landskrona? jag har i alla fall stått på startlinjen flertalet gånger på båda ställenan när de kommit!tongue så d vet nog d redan wink

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
22 februari 2009
JOCKE_ST skrev:
Fuckface skrev:
luxxiz skrev:

haha ja för dem har ju aldrig varit i både lödde och landskrona? jag har i alla fall stått på startlinjen flertalet
gånger på båda ställenan när de kommit!tongue så d vet nog d redan wink

Polisen kör dit till Lödde och hänger på BK wink

Sök