nått knas med mitt nira när jag kör kan det bara lägga av så bankar jag under ratten där nirat ligger så hör man att pumparna går i gång då vet jag att nirat funkar men vad kan det vara för fel vad ska jag leta effter ? panik har jag fan inte kul alls :S // mvh mackan
Ett sprut blir aldrig bättre än den som kopplat in det. följ sladdarna från reläerna, de borde vara jordade i karossen, kolla så den skruven sitter som den skall.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Ett sprut blir aldrig bättre än den som kopplat in det. följ sladdarna från reläerna, de borde vara jordade i karossen, kolla så den skruven sitter som den skall.
japp kollade å lödade om sladden till plus matningen i dag men det blev knas snart igen så ska kolla lite mer i morgon på jord å lite annat anars så får jag dra om allt å hoppas att det inte är boxen
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-