Jag måste bara säga till alla djurvänner att det inte är samma måsjävel på bilderna. Akta när ni går ut i skogen så ni inte trampar på några myror så att dom dör, man vill ju inte ha ihjäl dom. Mås på bild nummer 2 är en road kill. Jag ville bara att folk med humor skulle få ett leende på läpparna. Ha det bra
Jag måste bara säga till alla djurvänner att det inte är samma måsjävel på bilderna. Akta när ni går ut i skogen så ni inte trampar på några myror så att dom dör, man vill ju inte ha ihjäl dom. Mås på bild nummer 2 är en road kill. Jag ville bara att folk med humor skulle få ett leende på läpparna. Ha det bra
Leende?... vi fick asgarv ... tack för det.
förutom alla moralkakor som börjar lipa över att en mås är död o inser inte samtidigt att det är ett skämt! fattar inte överhuvudtaget att dom kan försvara den jävla måsen... dom måste ju va riktigt tända på måsar^^ men fan, kul va det iaf:D
Tycker att det är oerhört synd och tragiskt för dom människor som inte har humor. Men jag önskar att det var samma mås för jag hatar dom asen asså. Fortsätt anmäla tråden bara så att moderatorerna också kan se bilden och både skratta åt den och er HAHAHA
Sommarjobbar på soptippen i stan. Och där BOR de en hel del måsar kan ja lova.
Kör hjullastare och lasta lastbilar och så. Så man har typ 200 måsar omkring sig hela tiden eller nåt. Ibland kan man köra över nån, men de märks aldrig för de kommer typ nya hela tiden. Haha...
En morgon när ja kom dit klockan 6 så vare en mås som hade fastnat i ett videoband (i själva bandet) dom som har öppnat upp ett nångång vet hur långt de kan vara. Iallafall så lyckades måsen komma lös och flög iväg som en drake, med ett antal meter videoband fladdrandes efter sig.
Kan ta en bild nån dag och lägga in om ja får tillfälle...
Edit:Dom ylar utöver sig, skiter på alla möjliga oåtkomliga ställen, och är allmänt fula.
kan inte alla ta fula kort på måsar i dag så ser vi vem som har den BALLAST mås bilden i kväll hahaha jag e på....
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (3 augusti 2008)
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
tyckte det skämtet om måsen va fett tråkigt du som skrev de e fan dum i huvet vad är det för roligt med döda djur hoppas nån kör på din mossa så du kanske fattar idiot