4272
Sök

Hur lång tid tog det för er med kortet?

49 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Hej.
Ska ringa och boka tid inför körkortet, hur lång väntetid tog det för er innan ni fick göra uppkörningen och teorin?

Mollllgan
1 augusti 2008
Tjenna Gratulerar till ett framtida kort=)  Sj gick jag intensivkurs då jag inte fick tummarna ur röve- och pallade gå på vanlig körskola. Men men mitt tog 1 vecka. Teorin avklarad sen fick jag vänta 1 månad ca o ta kortet.

Mvh

49 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
_S40_ skrev:
Tjenna Gratulerar till ett framtida kort=)  Sj gick jag intensivkurs då jag inte fick tummarna ur röve- och pallade gå på vanlig körskola. Men men mitt tog 1 vecka. Teorin avklarad sen fick jag vänta 1 månad ca o ta kortet.

Mvh

Tackar tackar ! big_smile
Det är det jag är rädd för, det är ju sommar och många tar kortet, inte roligt och vänta 1 månad haha tongue

375 Inlägg
1 augusti 2008
Hej. Jag bokade min teori och uppkörning dagen efter jag klarade halkan den 20 April och fick uppskrivning och uppkörning den 15 maj smile Hoppas Du snart har det älskade kortet i handen smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
1 augusti 2008
I Stockholm är det ca 3 veckors väntetid för uppkörning jusst nu (så jag får vänta 3 veckor till, jag tror jag blir galen på detta jädra sk*t snart mad)

Uppskrivningstid fick jag innom 2-3 veckor...
Senast redigerat av TenZer (1 augusti 2008)

Rock'n Roll

16 197 Inlägg
1 augusti 2008
en vecka... intensivkurs..   plugga måndag-onsdag,skrivning torsdag å uppkörning på fredan.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 585 Inlägg
1 augusti 2008
2veckors intensiv kurs Uppskrivning på trosdagen sista veckan halkan på fredan. Klara inte uppskrivningen fick ny tid på tisdagen körde upp på onsdagen så drygt 3veckor tog mitt körkort:D
Senast redigerat av Jolle87 (1 augusti 2008)

Lite allt möjligt
51 Inlägg
1 augusti 2008
gjorde halka och teori samma vecka, sen dröjde det tre-fyra veckor innan jag fick uppkörning

2 021 Inlägg
1 augusti 2008
själv så skrev jag upp o klarade det i förrgår (30 juli), ringde direkt o skulle boka uppkörning...30 september!! 2 fucking månader ja blir galen!

155 Inlägg
1 augusti 2008
Ring & boka tid på säffle intensiv kurs
Väntetiden efter teorin är max 2 veckor där
1 korsning - 1 röd ljus - 2 enkel riktade gator + massa landsvägs körning
Klarar du inte sväng lappen där uppe skall du fan inget ha heller    hahahaha

Lycka till

Jag har hellre AIDS än kör Volvo

2 337 Inlägg
1 augusti 2008
Gick drygt en månad mellan intensivkursen (avklarad uppskrivning) och uppkörningen. Detta var i Nyköping, dock 5 år sedan så det har väl ändrat sig en del, kan jag tro.

typ..eh..va?
582 Inlägg
2 augusti 2008
Bokade direkt när jag klarat teorin o fick vänta en månad...o fem dagar tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Sök