Ser bra ut , men vill bara varna dig för att göra motortvätten. Då tändspolarna på dessa motorer är väldigt känslig för fukt så finns stor risk att dom går sönder. Bästa är att plocka lös dom eller täcka över dom riktigt ordentligt .
Ser bra ut , men vill bara varna dig för att göra motortvätten. Då tändspolarna på dessa motorer är väldigt känslig för fukt så finns stor risk att dom går sönder. Bästa är att plocka lös dom eller täcka över dom riktigt ordentligt .
MVH Chrille
Härligt Då har man lärt sig något nytt även idag tack för informationen och tack för kommentaren!
måste vara en väldigt klipsk kille som har det emblemet på sin bil med tanke på att Skoda ägs utav VAG sen många år tillbaka och därmed delar väldigt mycket med sina syskon. men men...
ser ut som en trevlig bil du har iaf! händer det nånting med motorn också, eller det är bara skönhets-detaljer du ska lägga din tid på?
måste vara en väldigt klipsk kille som har det emblemet på sin bil med tanke på att Skoda ägs utav VAG sen många år tillbaka och därmed delar väldigt mycket med sina syskon. men men...
ser ut som en trevlig bil du har iaf! händer det nånting med motorn också, eller det är bara skönhets-detaljer du ska lägga din tid på?
hehe.. Det är en jätteklipsk kille.. Tur att det inte är jag.. Ägs verkligen skoda av vag? de köper väl bara delar har jag för mig. Men men. man får lära sig mycket idag. Ja. Golf V och Octavian har mycket gemensamt..
Det är tänkt att det ska bli nytt avgassystem.. sen har jag en PPC box ifrån BSR.. Men jag tror jag ska ge mig på ett Vtech istället.. sen blir det FMIC och lite annat smått och gott. Så det är inte bara skönhets detaljer på G.. Utan motorn kommer få lite tid den också. Även om det har väldigt låg prioritet just nu.
Efter att ha kollat lite på nätet, efter att en polare köpt en Skoda, och efter att ha kollat denna tråd, så känns det ju som att Skoda klättrar på listan över heta bilar... Minns ju för bara något år sedan att ingen ville ha Skoda, och att de även utnyttjade det i sina reklamer... "Ja men... det är ju en Skoda?".
Fin som fasen. Den här blir det att prenumerera på!
Efter att ha kollat lite på nätet, efter att en polare köpt en Skoda, och efter att ha kollat denna tråd, så känns det ju som att Skoda klättrar på listan över heta bilar... Minns ju för bara något år sedan att ingen ville ha Skoda, och att de även utnyttjade det i sina reklamer... "Ja men... det är ju en Skoda?".
Fin som fasen. Den här blir det att prenumerera på!
Jag tycker att skoda som bil blir bara bättre och bättre. Hade en Octavia RS I.. Den kändes gedigen men inte helt okej. När det regnade så tappade man bromsförmågan pga att de dragit in på bromsklossarna mm. Nu dock nya Octavia karossen.. Vilken fullträff.. Tror de har lärt sig något av första Octavian absolut..
Så de som vill köpa en skoda. Köp nya karossen. Den är mer värd pengarna och känns mycket mer genomgången!
Tack för kommentaren annars
Ska lägga upp nya bilder när nya stereon installerats
Dags för lite uppdatering.. Nya kabeln som ska göra att Nya stereon kan få kontakt med slutsteget som sitter orginal i en skoda med stora ljudpaketet har kommit till mds i västerås. Ska snart sticka iväg dit och testa om det fungerar.!
Förhoppnings vis kommer det upp nya bilder på nya stereon ikväll.. Då monterad
Hämtade även bilen igår från Ditec Behandling och Glastech.. Oj vilken lyster i lacken det blev. Och när det regnar är Glastech kung!
Dags för stereo montering (och denna bild visar när detta är klart) Såhär ser nya stereon ut i fram Satt och tittade på dvd film när jag gjort klart allt.. Det var lite pill. USB sladden drog jag genom hålet där lampan sitter. Så ska såga till och fila till den lite sen så ska även ipod kabeln dras genom samma hål. Passformen på allt var kanon..
Funderar även på en Carbonio Intake 2.0T FSI.. The Carbonio system is designed to maximize the torque produced by your engine. The natural extension of increased torque is an increase in horsepower (hp). While the hp gain is nice, this system's tuned shape will give you that increased hp for a longer period of time, thereby allowing you to make better use of each and every gear.
Det ger lite mer HK och bättre luft flöde Och ger motorutrymmet lite snyggare finish