2547
Sök

detta hände precis (3:e gången)

150 Inlägg
5 augusti 2008
3:e gången ? :\ Ajjrå, fy fan vad seegt ...

Volvofreak
356 Inlägg
5 augusti 2008
Fyy fan va tråkigt för dig!

// Andreas
S40N T5-04

318 Inlägg
5 augusti 2008
Fan vad surt, skulle bli något förbannad om någon vågade göra något sådant på min gtr...  hoppas att det fixar sig och att inte du får stå för allt som är skadat, hur vart det dom tidigare gångerna?

patrikfaremo
5 augusti 2008
man blir så jävla less

230 Inlägg
5 augusti 2008
fy fan va tråkigt att höra!, själv varit med om 3-4 inbrott i firmabilen...va fan ska man göra lixom!?...sen att cheferna inte ville skaffa larm till bilen e en annan sak...

Har du låsmuttrar på? kan vara en väldigt bra ide annars!?

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
jo de klart lås muttrar o så finns, men värdelöst till tjuvarna har tillgång till alla "lås"...

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

dragkruka
275 Inlägg
5 augusti 2008
Smedhult skrev:
fy fan för idioter. o varför ens ställa en plast låda under när dom måste fatta att den viker sej?? =S.

förresten, om du känner någon som har kontakt med nån i nåt MC-gäng, be då om att få ett par klistermärken o sätta på bilen. helst HA lr nåt, så kan ja lvoa att dom aldrig mer rör dina fälgar.!

angående att klistermärket kan förstöra helheten på bilen: hellre ett litet klistermärke i nederkant på en ruta, än stulna fälgar flera gånger?

kan nog fungera... mitt mosters ex har ett eget tryckeri o trycker endel affischer och sådant åt ett mc gäng här i trakterna. När tjuvarna tog sig in i hans bil, dratt ur stereo o skiten för att sedan titta i handsfacket hittade dem visitkort till denna mc-klubb och stack genast från bilen.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
5 augusti 2008
NOL skrev:
Smedhult skrev:
fy fan för idioter. o varför ens ställa en plast låda under när dom måste fatta att den viker sej?? =S.

förresten, om du känner någon som har kontakt med nån i nåt MC-gäng, be då om att få ett par klistermärken o sätta på bilen. helst HA lr nåt, så kan ja lvoa att dom aldrig mer rör dina fälgar.!

angående att klistermärket kan förstöra helheten på bilen: hellre ett litet klistermärke i nederkant på en ruta, än stulna fälgar flera gånger?

kan nog fungera... mitt mosters ex har ett eget tryckeri o trycker endel affischer och sådant åt ett mc gäng här i trakterna. När tjuvarna tog sig in i hans bil, dratt ur stereo o skiten för att sedan titta i handsfacket hittade dem visitkort till denna mc-klubb och stack genast från bilen.

Så han fick behålla stereon och allt pga av kortet? big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 augusti 2008
Tja klisterlappar från hells angels kan kanske vara praktiskt mot hjultjuvar. tills ett konkurrerande MC gäng ser den och slår in rutorna samt ristar in sitt eget märke på taket hmm

Pessimist javisst big_smile, men hade isf hellre skaffat ett garage.

Tycker synd om dig, går det på försäkringen eller?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Muttley
5 augusti 2008
jag ställer dig mot väggen, och frågar dig en sak, hände detta nyligen?

eller är detta en 2a gång?

menar då du har från 2006 med ?.

http://www.garaget.org/?car=14852&image=293362
(Bilden laddades upp: 2006-10-05 17:09)
Senast redigerat av tkd_rille (5 augusti 2008)

15 Inlägg
5 augusti 2008
fy fan... j*vla idioter!

Muttley
5 augusti 2008
ah nu är rubriken ändrad smile.. ett tips är ju att du inte ställer bilen ute med sådana fälgar ?

831 Inlägg
5 augusti 2008
Gud vad surt! Jag lider verkligen med dig!

EDIT: Undra om det är samma tattarklåpare som varit inblandade i alla tre gångerna. Din bil verkar bli ett lika lätt byte varje gång. Trist.
Senast redigerat av CrilleD (5 augusti 2008)

dragkruka
275 Inlägg
5 augusti 2008
Waho skrev:
NOL skrev:
Smedhult skrev:

de hade tänkt sno bilen de hade förstört tändningslåset o de men lämnade bilen pga visitkortet o tog bara stereo va ja fattade de som
Senast redigerat av NOL (5 augusti 2008)

1 653 Inlägg
5 augusti 2008
tkd_rille skrev:
jag ställer dig mot väggen, och frågar dig en sak, hände detta nyligen?

eller är detta en 2a gång?

menar då du har från 2006 med ?.

http://www.garaget.org/?car=14852&image=293362
(Bilden laddades upp: 2006-10-05 17:09)

han skrev ju att detta var 3e gången!
kolla på hans gamla bilder så stog den på mjölkbackar en gång, batterier en gång å nu mjölkbackar igen...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

831 Inlägg
5 augusti 2008
Hehe, jag tror inte dom var så intresserade av att ta med sig visitkortet till Bandidos direkt. Så tanken "Åh nej vi glömde visitkortet från dom där banditerna på hojar" slog dom nog aldrig.

(Ironi)

NOL skrev:
Waho skrev:
NOL skrev:

de hade tänkt sno bilen de hade förstört tändningslåset o de men lämnade bilen pga visitkortet o tog bara stereo va ja fattade de som

1 062 Inlägg
5 augusti 2008
mam blir så jävla förbanad när man inte får ha sina saker i fred sad  att nån aldrig ser nåt, är så störande...  hoppas d löser sej för dej...

741 Inlägg
6 augusti 2008
Nästan det värsta av allt är ju att asen inte nöjde sig med att ta fälgarna, dom sabbade ditt kjolpaket också! :-/

107 Inlägg
6 augusti 2008
Det finns starka elaggregat till elstängsel för djur, de starka kan vara ca 15000 volt, det är väl inte så dumt att ha på bilen, passar ju utmärkt eftersom bilen står på gummi oxå. Dessutom är ju många modeller batteridrivna.

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

Sök