3430
Sök

Inför: Garaget träff i Ljusdal 30/8

1 418 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
audiella skrev:
Kanske kan komma om inte vi åker till street car fest på barkaby men det som är avgörande är hur långt det är...

skulle tippa på att de är 35-40 mil

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
11 augusti 2008
Arvika - 08 381km
Arvika - Ljudal 401km

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

bilbyggare
116 Inlägg
12 augusti 2008
Ja det går på ett ut alltså...ja då får vi se da hur det blir,men ljusdal verkar ju intressant..men lämnar mer info senare..

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...

bilbyggare
116 Inlägg
12 augusti 2008
audiella skrev:
Ja det går på ett ut alltså...ja då får vi se da hur det blir,men ljusdal verkar ju intressant..men lämnar mer info senare..

såg ju nu oxå att eran träff var ganska så sent lagd det var ett minus,blir sent hem da..men vi får se..

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...

31 Inlägg
12 augusti 2008
Tror nog jag skall kunna kika förbi, om bilJ*veln håller för en gångs skull!

86 Inlägg
13 augusti 2008
15. sqd - snålåker ;P

Haha Lindberg din jävla skogstomte big_smile Passa så jag inte kör över dig med Vectran wink

1 418 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
sqd skrev:
15. sqd - snålåker ;P

Haha Lindberg din jävla skogstomte big_smile Passa så jag inte kör över dig med Vectran wink

hahaha! big_smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)

SOS-Racing
514 Inlägg
14 augusti 2008
MrVain skrev:
Hinkas skrev:
Jag har ju ingen bil sad
Får smörja Izual, kanske kan åka i hans bil tongue

Hinner du inte få ihop din då?

Den står på verkstad nu och priset har blivit uppskattat till 50.000:- för delar. Det är mycket som ska bytas: Länkarmar, bärarmar, bakvagn, framvagn, alla 4 fälgar och lite annat smått och gott.

904 Inlägg
14 augusti 2008
Hinkas skrev:
MrVain skrev:
Hinkas skrev:
Jag har ju ingen bil sad
Får smörja Izual, kanske kan åka i hans bil tongue

Hinner du inte få ihop din då?

Den står på verkstad nu och priset har blivit uppskattat till 50.000:- för delar. Det är mycket som ska bytas: Länkarmar, bärarmar, bakvagn, framvagn, alla 4 fälgar och lite annat smått och gott.

Ja just ja, du var ju in i trotoaren.. smile glömde de

De ska va gött å leva

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
18 augusti 2008
segt med folk som verkar vilja komma ?

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Indrivare/torped
149 Inlägg
19 augusti 2008
Håller med -Kotten- vilket är lite tråkigt! Sprid gärna den här tråden till massa folk så länge det hålls borta från lagens långa arm!

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

1 418 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
blir det inte fler så kan vi lika gärna skjuta upp det

2 230 Inlägg
20 augusti 2008
vi från sveg kommer ju säkert.. men sen är det ju många som inte skriver heller.. menar finns ju gånger som det är sagt det ska bli men bara vetat att typ 10st ska dit.. men sen äre typ 30bilar ändå...
så menar även om vi som vill dit blir några så kan det ju vara kul ändå, bättre med några där dom flesta kör än många där knappt nån kör wink
så jag tycker inte vi skjuter upp det.. men är ju upp till dig ..

så kan det vara då det inte blev som det skulle

SOS-Racing
514 Inlägg
20 augusti 2008
Kanske blir så att jag tar BMW'n ner istället för att åka med Izual... Så får ni se hur en rallykörd E46'a ser ut tongue (saknas en del plast här och var)

2 230 Inlägg
20 augusti 2008
Hinkas skrev:
Kanske blir så att jag tar BMW'n ner istället för att åka med Izual... Så får ni se hur en rallykörd E46'a ser ut tongue (saknas en del plast här och var)

klart du ska det:) har man ju en till att köra mot där det kan vara lite jämnt tongue hehe
å ja du ska köra:D

342 Inlägg
20 augusti 2008
Är det så smart att lägga en träff samma helg som crusingen i gävle då?  kan ju vara därför det blir lite väl lite med folk!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Indrivare/torped
149 Inlägg
20 augusti 2008
VivaLaFritz skrev:
Är det så smart att lägga en träff samma helg som crusingen i gävle då?  kan ju vara därför det blir lite väl lite med folk!

Det var nog inte riktigt känt för Lindberg då han skrev detta... Då jag är rätt säker på att han hade lagt det hela annorlunda. Vi får väl se vad det blir för uppslutning...

Kan för övrigt meddela att senast jag var på fältet så var det koskit där (?!?!) samt ett eller två söndersprängda däck... sad

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

504 Inlägg
20 augusti 2008
Jävla drygt att man bara kan hitta på saker på jämna veckor, för min del. Jag jobbar alla udda veckor. Och just udda vecka råkar det vara den 30.e augusti. Så när ni andra får roa er med en föneträff, så sitter jag själv antingen uppe i överkalix och slåss med mygg eller ute i finska karelen, vid den ryska gränsen och äter rödbetor...

HÅRDROCK

1 418 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
precis som lagasse säger så visste jag inte riktigt om gävle cruising men vafan vi får ta en liten mindre träff för oss som dissar gävle cruising smile

2 230 Inlägg
21 augusti 2008
orka åka till gävle:P föne är roligare heheh;)

Sök