Jag har ju ingen bil Får smörja Izual, kanske kan åka i hans bil
Hinner du inte få ihop din då?
Den står på verkstad nu och priset har blivit uppskattat till 50.000:- för delar. Det är mycket som ska bytas: Länkarmar, bärarmar, bakvagn, framvagn, alla 4 fälgar och lite annat smått och gott.
Jag har ju ingen bil Får smörja Izual, kanske kan åka i hans bil
Hinner du inte få ihop din då?
Den står på verkstad nu och priset har blivit uppskattat till 50.000:- för delar. Det är mycket som ska bytas: Länkarmar, bärarmar, bakvagn, framvagn, alla 4 fälgar och lite annat smått och gott.
vi från sveg kommer ju säkert.. men sen är det ju många som inte skriver heller.. menar finns ju gånger som det är sagt det ska bli men bara vetat att typ 10st ska dit.. men sen äre typ 30bilar ändå... så menar även om vi som vill dit blir några så kan det ju vara kul ändå, bättre med några där dom flesta kör än många där knappt nån kör så jag tycker inte vi skjuter upp det.. men är ju upp till dig ..
Är det så smart att lägga en träff samma helg som crusingen i gävle då? kan ju vara därför det blir lite väl lite med folk!
Det var nog inte riktigt känt för Lindberg då han skrev detta... Då jag är rätt säker på att han hade lagt det hela annorlunda. Vi får väl se vad det blir för uppslutning...
Kan för övrigt meddela att senast jag var på fältet så var det koskit där (?!?!) samt ett eller två söndersprängda däck...
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Jävla drygt att man bara kan hitta på saker på jämna veckor, för min del. Jag jobbar alla udda veckor. Och just udda vecka råkar det vara den 30.e augusti. Så när ni andra får roa er med en föneträff, så sitter jag själv antingen uppe i överkalix och slåss med mygg eller ute i finska karelen, vid den ryska gränsen och äter rödbetor...