3123
Sök

Inför: Evo träff 20/9 - 08

15 Inlägg
11 augusti 2008
Kan eventuellt tänka mig att komma till Lkpg, men måste få klart bilen först.....lite små pill kvar som att byta tryckare, någon som kan detta och vill hojta till smile

Eller kanske Jönköping som utgång och så avslutar vi upp emot Linköping eller tvärtom....kan ju alltid cruisa in i Gränna och käka glass smile

Mitsubishi Lancer Evolution VI TME

623 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Mr_united83 skrev:
Kan eventuellt tänka mig att komma till Lkpg, men måste få klart bilen först.....lite små pill kvar som att byta tryckare, någon som kan detta och vill hojta till smile

Eller kanske Jönköping som utgång och så avslutar vi upp emot Linköping eller tvärtom....kan ju alltid cruisa in i Gränna och käka glass smile

det låter bra. vi får se vart träffen blir. Men cruisa är ju inte helt fel tongue

nismo

15 Inlägg
11 augusti 2008
SilverEye skrev:
Mr_united83 skrev:

det låter bra. vi får se vart träffen blir. Men cruisa är ju inte helt fel tongue

De är ju nästan halva grejen, alltid lika kul oh va en riktigt karavan med bilar som glider in någonstans....en solig dag, käka lite glass, tjöta skit och glida fram utmed någon av vägarna på ett kontrollerat vis wink

121 Inlägg
11 augusti 2008
Jaa, fasen va gött cruisa från jkpg gamla vägen t gränna, käka nåt lätt, ta turistvägen upp t ödeshög o sen motorvägen t lkpg? Kan ju bli hur najjs som helst hehe..

623 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Pontus81 skrev:
Jaa, fasen va gött cruisa från jkpg gamla vägen t gränna, käka nåt lätt, ta turistvägen upp t ödeshög o sen motorvägen t lkpg? Kan ju bli hur najjs som helst hehe..

Fast då måste ja föst ta mig till Jkpg sen tillbaka till Lkpg men visst det skulle vara sjukt nice smile

nismo

121 Inlägg
11 augusti 2008
Jaa alltid blire dumt för nån smile D va ett litet förslag som kunde va trevlit. Nu ere bara o bestämma oxå hehe. Kör hårt!

623 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Pontus81 skrev:
Jaa alltid blire dumt för nån smile D va ett litet förslag som kunde va trevlit. Nu ere bara o bestämma oxå hehe. Kör hårt!

ne men fan ja kan ta mig till jkpg eller gränna kan man mötas upp där å ta en cruise till LKPG tongue

nismo

623 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Flandrs skrev:
23e e lite tajt.. beror på tid dock.. släkt träff då...

kommer förmodligen bli så att man drar ner mot Jkpg sen cruisar tillbaka i en Evo karavan till Lkpg tongue

nismo

150 Inlägg
11 augusti 2008
Låter riktigt trevligt, får se om man har fått reda på bilen då bara! smile

623 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
Froops skrev:

jasså har den gått sönder eller?? tongue

nismo

63 Inlägg
12 augusti 2008
Annars från Norrköping till söderköping och äta lite glass(smultron stället) där?

Car´s are art!

150 Inlägg
12 augusti 2008
SilverEye skrev:
Froops skrev:

Lite kopplingsproblem bara tongue Orginal koppling suger! big_smile

623 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
Froops skrev:
SilverEye skrev:
Froops skrev:

Lite kopplingsproblem bara tongue Orginal koppling suger! big_smile

hehe jo ja vet.. som tur är var det redan en värre koppling på när ja köpte min... smile

nismo

623 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
SpeedArt skrev:
Annars från Norrköping till söderköping och äta lite glass(smultron stället) där?

det skulle med kunna funka. sen vidare till LKPG.. tongue

nismo

15 Inlägg
12 augusti 2008
SilverEye skrev:
Pontus81 skrev:

ne men fan ja kan ta mig till jkpg eller gränna kan man mötas upp där å ta en cruise till LKPG tongue

Jo alltid blir det svårt att fixa till det, men far vi från jkpg via gränna till linköping så måste vi tebax sen med smile

Hoppas jag kan få bilen klar i helgen, har ju äntligen fått tryckarna till motorn smile

121 Inlägg
12 augusti 2008
Det går ju göra så att man börjar i jkpg o sen så plockar vi upp folk längs vägen? Jkpg - söderköping..Blir ju en jävla bit men d lär va fint om vädret e bra.
Edit: 17 mil ere emellan..Sen behöver man ju inte hänga me heeela vägen heller om man nu inte känner för d. Vi tar väl endel pauser längs vägen så man har säkert tid att snacka o umgås iaf smile
Senast redigerat av Pontus81 (12 augusti 2008)

623 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Mr_united83 skrev:
SilverEye skrev:
Pontus81 skrev:

Jo alltid blir det svårt att fixa till det, men far vi från jkpg via gränna till linköping så måste vi tebax sen med smile

Hoppas jag kan få bilen klar i helgen, har ju äntligen fått tryckarna till motorn smile

Jo precis.. om vi tar en vägen kommer ja möta upp er i gränna tongue

Pontus81 skrev:
Det går ju göra så att man börjar i jkpg o sen så plockar vi upp folk längs vägen? Jkpg - söderköping..Blir ju en jävla bit men d lär va fint om vädret e bra.
Edit: 17 mil ere emellan..Sen behöver man ju inte hänga me heeela vägen heller om man nu inte känner för d. Vi tar väl endel pauser längs vägen så man har säkert tid att snacka o umgås iaf smile

jo precis. som du säger behöver man inte joina hela vägen.. smile

nismo

15 Inlägg
14 augusti 2008
Hade vi fått fram ngt datum som passar alla??

Kan skriva min kalender, för det är väl en lördag vi siktar in oss på, eller??

16/8 - Få igång besten med de nya delarna
23/8 - Bänkning
30/8 - Ev då....om inget dyker upp
6/9 - Helt ok...fast kanske lite långt fram....
Senast redigerat av Mr_united83 (15 augusti 2008)

623 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
Mr_united83 skrev:
Hade vi fått fram ngt datum som passar alla??

Kan skriva min kalender, för det är väl en lördag vi siktar in oss på, eller??

16/8 - Få igång besten med de nya delarna
23/8 - Mappning/Bänkning
30/8 - Ev då....om inget dyker upp
6/9 - Helt ok...fast kanske lite långt fram....

Vet inte hur det blir.. ja kan den 23.e..
17/8 ska ja köra konbana ( trodde den var på lördag men va på söndag )
30/8 blir det strippen i västervik
6/9 ska ja flytta till nya lyan smile
har en del planerat. men ja skulle vilja satsa på den 23/8
Men då ska du ju Mappa bilen tongue
Senast redigerat av SilverEye (14 augusti 2008)

nismo

121 Inlägg
14 augusti 2008
Ni har ju glömt d viktigaste..7/9 ere MOD på kinnekulle smile 40 mil fram o tbx för mej så 6/9 e ja inte på. 23e har ja inga pengar..alltid ere nåt hehe

OT: SilverEye! Var ere konbana? smile

Sök