bmx skrev:
jahapp,snacka på nu,och bilder vill vi ha
själv så är man redan hemma.polisen gav mej en liten böter pga att bilen tydligen oskattad :S,vore ju bra om man hadde fått ett brev så man visste de!
hann och åka ett varv på stan,sen kom han!
verkar vara ett jävla koll nu,dom stoppade hur många som helst!
sååå,hoppas ni andra fått en bra kväll iaf!
Haha du ska inte köra nå bil du inte... Först med Saaben å sen nu med Volvon... Amatör säger jag bara... Nä hoppas att inte bötes lappen vart allt för fet...
Ja trevligt med mkt bilar å folk men själv hamnade jag uppe i bogården å köpte helskinnsinredning till min för 100:- å vita blinkers bak till en 7/945 för 200:- till han jag lånade bilen av... Så nu har man precis kommit därifrån å ska lägga sig.. Men som sagt var så upp med bilder nu... HockeyLinda kommer väl upp med x antal bilder från hela dagen utom dragracet som vi inte var på...
Synd att det var så dålig uppslutning på gorgträffen men det fanns ju en höjdpunkt... Alpinan som halkade av parkeringen
Som sagt.. Kostar att ligga på topp....
Natti natt
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391