Har tröttnat lite på min nuvarande anläggning bak i skuffen, tycker inte det presterar tillräckligt bra.
Så har suttit och tittat runt lite på nya steg etc och råkade surfa in på DBAkuten och såg att de prissänkt Mutant MT1500.1 steget. Så jag skulle vilja höra om det är ett bra steg helt enkelt. Jag åker mest runt o myspoppar lite med 2st 12" så det behöver inte va något värre heller men med tanke på priset så är det väl nästan lika bra att slå till va?
Och sen är det väl dags att byta ut meskabeln jag har nu mot en redig 50mm2 kabel med ANL-säkring på säg, 300A?
Mutant steget ger ca 30% mer effekt en SinusLive steget men som sagt Sinuslive steget är nästan 30% billigare. Så det är lite vad man lägger vikt på...
Skulle lägga mina pengar på Mutant steget....men de e ju jag...
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Då får det bli att lägga en beställning på ett Mutant i slutet av månaden, om Björn & Co borta på dBAkuten fortfarande har prissänkt då *hoppas hoppas*
Har tröttnat lite på min nuvarande anläggning bak i skuffen, tycker inte det presterar tillräckligt bra.
Så har suttit och tittat runt lite på nya steg etc och råkade surfa in på DBAkuten och såg att de prissänkt Mutant MT1500.1 steget. Så jag skulle vilja höra om det är ett bra steg helt enkelt. Jag åker mest runt o myspoppar lite med 2st 12" så det behöver inte va något värre heller men med tanke på priset så är det väl nästan lika bra att slå till va?
Och sen är det väl dags att byta ut meskabeln jag har nu mot en redig 50mm2 kabel med ANL-säkring på säg, 300A?
250 säger du.. såg nu på dbakuten att de har 200 & 300.. så även brl.. tänkte såklart beställa alla tillbehör från dBAkuten tillsammans me steget.. Ska man ta en 200 då eller?