Om du inte har magnetventil (lite olika) så köp en sådan med tillhörande slangar. För att styra den måste du ha styrbox från en fulltryckare alternativt att lägga in ny programvara i din befintliga box.
eller så kan du göra snikvariant å montera ett t rör på vakumslangen till wastgaten, lätt å snabbt inget å rekomendera då man sliter turbon snabbare om man inte är noga och montera filter i den tredje öppningen.
eller så kan du göra snikvariant å montera ett t rör på vakumslangen till wastgaten, lätt å snabbt inget å rekomendera då man sliter turbon snabbare om man inte är noga och montera filter i den tredje öppningen.
Värdelöst förslag....... Anledningen till att att det "inte är å rekomendera" är att man sätter SAAB:s eminenta säkerhetssystem ur spel och riskerar kraftiga motorskador om något går fel. Ett filter på "tredje öppningen" hjälper föga.......
eller så kan du göra snikvariant å montera ett t rör på vakumslangen till wastgaten, lätt å snabbt inget å rekomendera då man sliter turbon snabbare om man inte är noga och montera filter i den tredje öppningen.
Värdelöst förslag....... Anledningen till att att det "inte är å rekomendera" är att man sätter SAAB:s eminenta säkerhetssystem ur spel och riskerar kraftiga motorskador om något går fel. Ett filter på "tredje öppningen" hjälper föga.......
i now i now, men de är ett förslag, må vara värdelös men de är fortfarande ett förslag för den snåle.
Om du inte har magnetventil (lite olika) så köp en sådan med tillhörande slangar. För att styra den måste du ha styrbox från en fulltryckare alternativt att lägga in ny programvara i din befintliga box.
Går bra med ltt-styrdonet med..
Om man inte bryr sig om bilen rycker lite
Nordic la iaf inte in någon annan programvara i kompisens ltt som är konverterad till ftt.