Jag funderar på att bygga egna devil eyes till min 940. jag tänkte ifall det är någon som tror att det skulle kunna vara olagligt att hade ifall man kör de som dimljus... tänkte använda mej utav ett antal dioder.
Borde det inte vara, eftersom dioderna blir parkeringslampor. Men, ska du verkligen göra detta? Personligen tycker jag det bara är snyggt på tyska bilar(Om ens det) Men om du tycker det ska bli fint så go for it! Huvudsaken man själv tycker det är snyggt!
Borde det inte vara, eftersom dioderna blir parkeringslampor. Men, ska du verkligen göra detta? Personligen tycker jag det bara är snyggt på tyska bilar(Om ens det) Men om du tycker det ska bli fint så go for it! Huvudsaken man själv tycker det är snyggt!
tack för svar... ja de beror ju på hur man formar de:P lite anorlunda iaf om man säger så man kan ju iaf testa å se ifall de blir bra skulle vara najs ifall man fick till de riktigt bra
Ganska tveksamt med helt rektangulära framlampor och sedan ska du ha devil-eyes med rundade kanter.. testa photoshopa först å se om det är värt att lägga ner tid på, men i min fantasi ser det inte riktigt klokt ut!
Wallmeister, Har inget speciellt att bidra med, men testa Kan nog bli ballt om du får till det bra! Vilken del i lyktorna är ordinarie dimljus? Överst mot grillen?
OT:
Aern skrev:
Personligen tycker jag det bara är snyggt på tyska bilar(Om ens det)
Tycker det bara ser riktigt bra ut på nya Audi A4, A5 och R8. Andra lyktor tycker jag är för raka för att det ska se ballt ut (typ faceliftade A6 m.m.)