3775
Sök

Några Högklassade PHOTOSHOPADE bilder !

KOMETFOTO
2 247 Inlägg
20 augusti 2008
Riktigt fina bilder tycker jag.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
20 augusti 2008
pakisalim skrev:
Jag gör reklam till min vän ja... där vi båda tjänar på det! o du snälla sluta skriv i min tråd, du o jag har haft långa diskussioner o jag helt enkelt orkar inte me dig!!
Urkas skrev:
Du ska inte skriva nåt mer än "Vill du oxå ha något liknande? PM:a mig vid intresse". Känns nästan som du sitter o gör reklam för nån bara.
För övrigt så känns det som personen som sitter o shoppar dom här har hakat upp sig för mycket på reflektioner. Det ska nämligen inte vara några reflektioner på marken från motorcykeln.. :\

Jag ger väl egentligen bara kritik till din kompis samt att jag gärna ville att du skulle skriva mer om bilderna. Inge illa menat öht!

Whine whine!

1 944 Inlägg
20 augusti 2008
pakisalim skrev:
Jag gör reklam till min vän ja... där vi båda tjänar på det! o du snälla sluta skriv i min tråd, du o jag har haft långa diskussioner o jag helt enkelt orkar inte me dig!!
Urkas skrev:
Du ska inte skriva nåt mer än "Vill du oxå ha något liknande? PM:a mig vid intresse". Känns nästan som du sitter o gör reklam för nån bara.
För övrigt så känns det som personen som sitter o shoppar dom här har hakat upp sig för mycket på reflektioner. Det ska nämligen inte vara några reflektioner på marken från motorcykeln.. :\

hur funkar det med att göra reklam på ett forum där nu någon sedan tjänar på det ? roll

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
20 augusti 2008
Bilderna faller inte mig i smaken.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

1 944 Inlägg
20 augusti 2008
pakisalim skrev:
Jag vet inte hur det funkar här på garaget men det har funkat bra på dom andra ställen! o hoppas att det även går bra här med:| det är inte så att jag gör reklam till någon företag...utan till mig sj o en vän o vi gör det för nöjes skull! skulle du inte vilja ha fina bilder?
b0nd3n skrev:
pakisalim skrev:

hur funkar det med att göra reklam på ett forum där nu någon sedan tjänar på det ? roll

okej smile trodde ni tog någon form av betalning. tongue
men isf, keep up the good work !

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Fartsyndare
278 Inlägg
20 augusti 2008
Okej nu kommer jag kanske låta hård eller elak. Men de är konstruktiv kritik!

För det första tar du inte ljuset i åtanke. Du missar att ha samma ljus på bagrunden som på objektet/objekten. Vilket gör att de hela tappar mycket i min bok om det ska kallas högklassade..

Ljuset måste vara genomgående samma, de går inte att ha högdager på ena sidan på en person eller bakgrund och en annan på bilen. Tyvärr har du en bit kvar till högklassade. Samma gäller färger. Så skarpt fägade bakgrunder hade "smittat" av sig på objektet. Tillämpa det om de ska bli äkthetskänsla.

yrkesfotograf inom reklam och företag.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
20 augusti 2008
gard skrev:
Okej nu kommer jag kanske låta hård eller elak. Men de är konstruktiv kritik!

För det första tar du inte ljuset i åtanke. Du missar att ha samma ljus på bagrunden som på objektet/objekten. Vilket gör att de hela tappar mycket i min bok om det ska kallas högklassade..

Ljuset måste vara genomgående samma, de går inte att ha högdager på ena sidan på en person eller bakgrund och en annan på bilen. Tyvärr har du en bit kvar till högklassade. Samma gäller färger. Så skarpt fägade bakgrunder hade "smittat" av sig på objektet. Tillämpa det om de ska bli äkthetskänsla.

Skrev väl ungefär samma sak tidigare, att ljuset inte riktigt stämmer överens, men det är nåt som är nästintill omöjligt att få till (såvida dom inte har nästan samma ljus redan från början alltså). Så jag skulle säga att han har gjort nästan så bra han kunnat göra, iaf på vissa av bilderna. Andra funkar inte alls dock.

pakisalim: Är det här samma snubbe som har redigerat filmerna på din bil?

Whine whine!

208 Inlägg
20 augusti 2008
Lite mindre/färre lensflare (blingblingljuset) så blir det vackrare smile annars senaste bra bra

If you can't convince them, confuse them!

Sök