Illa ja ja det kommer ju alltid ett nytt år å nya träffar
Var ju där i Juli
Jo jag har förstått det... det va väll på väg hem motorns tog kvällen
Jag missade ju Juli träffeb pga av att jag va en sånn Kärring å inte ville åka dit när det skulle regna
Det kommer nog aldrig ske att jag inte åker dit nån mer gång Kan dock rekomendera September träffen lite mindre folk lika bra fest å minst lika bra bilar på banan
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Idag åkte den nya motorn i , nästa besök blir att koppla in allt och sätta dit allt annat. Har slipat ner lite vid insuget för att det inte ska bli för trångt vid bromscylindren, ska även försöka tippa motorn lite med. Slet ut mitt kassa ljudsystem där bak, det hade börjat mögla för det vart fuktigt och skit. Litet badkar där bak med, viste ju att det hade läckt in vatten ibland men inte så mkt. Får tömma den och sen skrubba rent på allt äckel mögel. Satt dit den nya knoppen med, har kört med den fula golfbollen aldeles för länge men nu hittade jag en knopp jag gillade .
nya knoppen, tog ett bra tag innan jag hittade en jag tyckte om.
Bada i mögel någon? urk, här måste det rengöras innan ljudbygget börjas.
Slipat ner vid insuget för att det inte ska bli för trångt vid bromscylindren.
ser förbannat mysigt ut med nya motorn på plats o de klassiska mazda badet... hade så i min 323a med, rann in genom en genomrostad dräningensrör som gick bak från solluckan.. o som rostat igenom nånstans på C-balken... rann bakom inredningen ner i baljan... mysigt värre
Visades att det inte alls var trång mellan bromscylindren och insuget, och batteriet vekar kunna få plats med, få se när vi sätter dit rör viod insuget så vi kan bygga ner sportluftfiltret. Nu är det inte mkt kvar att göra och snart kan vi starta den hoppas jag .
Ja det vore ju bra, men har sätt att det finns på bilema med så man kan bygga ner den. Måste hitta en böj som får plats vid insuget med eftersom det är rätt nära batteriet, annars får vi slänga bak batteriet.
för o slippa kabeldragning osv osv osv för o flytta bateriet.. tänkt på o köpa ett mindre? ja köpte ett Hawker Oddessy 680... MKT litet.. finns bilder på sidan om min 7a... visst, kostar en slant, men mindre batteri som tål stryck o levererar ström hittar ni nog inte
om inte annat, o ni hittar en direkt böj, så kör på de... flytta batteriet är mest krångel tycker jag
för o slippa kabeldragning osv osv osv för o flytta bateriet.. tänkt på o köpa ett mindre? ja köpte ett Hawker Oddessy 680... MKT litet.. finns bilder på sidan om min 7a... visst, kostar en slant, men mindre batteri som tål stryck o levererar ström hittar ni nog inte
om inte annat, o ni hittar en direkt böj, så kör på de... flytta batteriet är mest krångel tycker jag
Mjo det går ju med, hur mkt är en slant då? börja verkligen att tryta med pengarna nu. Hoppas verkligen på att vi hittar en bra böj.
den lilla ja hitta gick på 1603:- på 680 ampere som max då.. finns ju lika små batterier som levererar lit emindre störm.. men tror d mest är lämpade för MC o sånt...
men ja.. pengar är ett ständigt problem... i Värsta fall får man väl ta ett enkelt MC batteri på biltema för 600 spänn... ska väl klara sig sålänge man inte poppar stereo utan bilen igång osv....
den lilla ja hitta gick på 1603:- på 680 ampere som max då.. finns ju lika små batterier som levererar lit emindre störm.. men tror d mest är lämpade för MC o sånt...
men ja.. pengar är ett ständigt problem... i Värsta fall får man väl ta ett enkelt MC batteri på biltema för 600 spänn... ska väl klara sig sålänge man inte poppar stereo utan bilen igång osv....
oj, det va nog lite över min ekonomi ^^. Jag behöver ju ett bra batteri eftersom jag ska ha en bra ljudanläggning och ska va med och tävla i ljud sen.