Så det var du som snodde åt dig den bubblan, satt och titta på den på blocket och fundera på om jag skulle slå till men blev aldrig mer en så. Var den hyffsat fräsch eller?
Haha japp! Jo för fan, den är i helt okej skick. Sitter ju fungerande motor och allt i den så det är ju kalas. Inredningen ser bra ut också! Blir väl till att sänka den och göra rat stuk.
De kom väll 48 så de verkar ju lite konstigt. Det är ju inte en oval så de kan inte ens vara en 57:a.
Den som jag är mesta avis på här är ju edman.. Jag vill åxo ha en buss! Sen vore ju inte en Kübelwagen fel heller Men kan vi inte utesluta 68 eller nyare ur den här tråden? De är ju så fruktansvärt fula
De kom väll 48 så de verkar ju lite konstigt. Det är ju inte en oval så de kan inte ens vara en 57:a.
Den som jag är mesta avis på här är ju edman.. Jag vill åxo ha en buss! Sen vore ju inte en Kübelwagen fel heller Men kan vi inte utesluta 68 eller nyare ur den här tråden? De är ju så fruktansvärt fula
Den var jävligt fräsch! Jag har en exakt likadan, vad ska det vara för motorolja i dom, oljefilter och stift? Min har stått ett tag och tänkte ta och byta oljan och allt det där på den!
jadu vet inte riktigt. En b230FT kanske? Annars så borde du ju smacka i en peugeot 205 GTI 1,9 motor. Går nå så grönjävligt dom där, leta rätt på en sådan motor och så trimmar du den lite. Ligger inte på så mycket mer häst orginal än vad du redan har men det går ju alltid att fixa. Och eftersom din bil är så pass lätt så lär den ju gå för jävla bra ändå! Men annars en Bmw motor kanske? Vet dock inte hur inpassningen skulle bli?