Eftersom min absoluta favoritfilm när jag var liten var Herbie har jag alltid drömt om att ha en "Herbie-replica"...med en 911:a motor!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Detta är min bubbla som står i garaget och får kärlek.. Tanken och förhoppningen är att den skall bli i orginalskik.. Letar just nu efter takräcke till den
Hallå. Håller på med min ve bubbla från 71 1302 lim. Problemet är att jag köpte den ner monterad så nu till frågan Vilken sladd ska sitta var uppe på generatorn så att säga. Har en brun sladd en grön och en röd vit. Har en svag aning om att den röd vite ska vara D+ men vilken ska sen sitta på DF? Och var ska den tredje?
har skaffat mig en 67:a 1300 bubbla där dörrlåset inte vill fungera. Det går förvisso att låsa med nyckel men inte att öppna. Har rivit ner dörrsidorna men det verkar svårt att komma åt låsmekanismen. Är det någon som har en idé hur det funkar?
Om man ska ta ut stolarna - skruvas de ut eller går det att dra ut de från skenan?