Uppdate Ringde lack idag och imorgon så är fronten + bagageluckan klar kommer bli riktigt skönt att få på grejerna!
Sedan fick jag lite nytt godis till bilen idag. Helt nya drift works stag (juster bara) som skall ersätta original och en g-tech mätare så jag kan finslipa tiderna innan jag kör ner till meca!
Riktigt snygg! Dock tycker jag fortfarande att den är på tok för hög! Skulle nästan behöva komma ner lika mycket till för att få ett riktigt snyggt stuk
Riktigt snygg! Dock tycker jag fortfarande att den är på tok för hög! Skulle nästan behöva komma ner lika mycket till för att få ett riktigt snyggt stuk
Hej! Håller med dig till fullo, den skall sänkas mer och jag är inte nöjd än förens den är som jag vill ha den (hjulkanterna ska va kant i kant med framdäcket) SÅ håll dig uppdaterad så får du se!
Hej! Håller med dig till fullo, den skall sänkas mer och jag är inte nöjd än förens den är som jag vill ha den (hjulkanterna ska va kant i kant med framdäcket) SÅ håll dig uppdaterad så får du se!
Håller nu på att laga läckaget mellan turbo och gren rör, och idag fick jag hem mina nya positions/blinkers lysen fram riktigt snygga! Samt beställt lite nya skruvar till turbon och fått hem nya packningar och köpt locktiggt och koppar pasta!
Då var nya packningarna på mellan turbo och grenrör och mellan turbo och downpipe, så nu går det som aldrig förr!
Har även monterat på blinkersen (fick ta glaset från dem nya och modda på det på dem gammla lamp hållaren för att få både positions ljus samt blinkers, fick även byta så jag har en gul lampa på blinkers istället för vit. men det gick bra efter lite pill, har även sänkt bilen ca 2 cm på vardera sida nu med så den är perfekt låg fram nu. , och satt på nya registrerings skylten.
Sedan kommer http://www.tuningshop.se att ta fram steg 3 och steg 4 kopplingar. Som jag kommer va den första att testa. Valde en vanlig steg 3 koppling som ska klara mellan runt 320hk vilket jag tyckte va lagom med mitt set upp!