Pikey skrev:
alexm- skrev:
Sluta tjata om att folk kör in sina fula volvo bilar det hade varit 100 gånger bättre om det fortfarande hade varit en ren volvo träff inga klagomål alls ni som klagar på de dassiga volvo bilarna ska bara vara glada över att ni kan komma in med era bilar, själv körde jag in me min fula volvo 142 och det var inte för att slippa betala inträde för det fick jag jävlar göra ändå med viss protest men kärringen till funktionär gav sig inte.
Tycker att vallåkraträffen ska bli en volvo träff igen som det var från början mer plats och mindre gnälloch för övrigt så tycker jag att träffen bara blir sämre och sämre för varje år den är: mindre plats för bilarna, mindre/inga mässpriser ända stället där var riktigt bra priser var i volvohangaren, maten mer än svindyr men visst det kan man ju ta och inte till räckligt många mat vargnar så man kanske kunde sluppigt att köa i evigheter
"Och jag tycker att Sverige ska köra på vänster sida som de gjorde innan för jag vill inte köra på högersida och bli lite modern"
Snälla väx upp och sluta klaga på de fina bilarna som kommer in.
Och så visar du din mogenhet???
Fattar inte varför det blir detta gnäll......'
Personligen gillar jag inte plastraketer med jätteljuddämpare baktil och ojämngång så man är tvungen att smågasa och pysa hela tiden.....
Därför så ägnar jag den avdelningen minimal uppmärksamhet....
Om där står en bil som DU inte anser hör hemma på vallåkraträffen, vad säger då att alla andra ska tycka likadant?
Troligen tycker den eller dem som nu anses som inträdessmitande individer att just deras bil är fin och vill visa upp den, dom är stolta för den, även om det nu råkar vara en halvrostig 740 från 85 med lackade backspeglar ....Så låt ägaren tycka det..!!!.Han eller hon är stolt över den, precis som du är för din.
Skillnaden är att du har lämnat bort allt jobb, allt från lack till kjolpaketsmontering, Det har säkert inte grabben i ovan nämda 740, han har det som kallas äkta bilbyggar glädje i sig.
Är man nyss fyllda 18 år, åkt från Yttre tjotahaiti med denna bil, då anser jag det är ok att dom ska komma in.....om 10 år kanske det är just denne person som vinner...då hans ekonomi växt till sig......
Se det så här, så länge graben i 740n kommer in, då är ju din bil åtminstone snyggare än hans......