folk som sparkar på dom som ligger ner det är fegt det stör jag mig på
ojoj Känner igen mig Har själv blivit liggandes flera gånger ensam mot flera! Dock är det oftast på fyllan så man känner ju inte smärtan såvärst!
samma här... senast så var det 6 pers som stog och sparkade på mig samt slog sönder en glasflaska i bakhuvudet på mig... tur man var full så när dom var klar klev man upp och frågade om dom var klar för jag hade inte tid med det där för jag skulle dra iväg och dricka mera
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
HAHA lätt skönaste kommentaren, har inte tid o få stryk måste dricka
hehe jao, men räddaren i nöden som var anledningen till att jag kunde kliva upp över huvudtaget är polaren, som kom med sin 240 och körde rakt in i folk klungan som stod och sparkade på mig... tur han såg att det var jag som låg där, annars hade man väll blivit ihjälsparkad eller nått
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Att jag inte fick betalt för min baslåda av en numer f.d kompis. När jag sa att han skulle bli polisanmäld för att inte ha betalat, skulle han motanmäla för trakasserier. Allt jag hade gjort var att påminna honom typ en gång /månaden om pengar. Finns idioter till allt.
Sen att han nu ska stämma staten på frihetsberövande i 2 dygn när han satt misstänkt för skyddande av brottsling i en mordutredning. Och ja, han finns på garaget. Idiot..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
jag stör mig på alla här på garaget som har sin flickvän som visningsbild! va e grejen med det lixom?! Det är bara lite för mkt asså hehe! ja hajjar att vissa är stolta att dom kammat hem en tjej som kanske inte riktigt spelar i samma liga som dom själva, men de är lite overkill
jag stör mig på alla här på garaget som har sin flickvän som visningsbild! va e grejen med det lixom?! Det är bara lite för mkt asså hehe! ja hajjar att vissa är stolta att dom kammat hem en tjej som kanske inte riktigt spelar i samma liga som dom själva, men de är lite overkill
Är det lika illa om man har sin bil eller nåt liknande i avataren också?
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Reklam,väggropar(Vägarna i norrland liknar mer en rallybana än asfaltsväg),poliser( för att dem stog just utanför infarten till jobbet imorse vid 05.30, skiftbyte 06.00= lättplockade poäng för dem),min chef och min tv.