Är helt slut efter resan till Helsingborg och tänkte skapa tråd med mina bilder som jag med tiden får ork och lägger in vartefter då och då.. Har iallafall slitigt fram några bilder som start.
Kommentera jättegärna och kom med konstruktiv kritik! Är som ni kanske redan vet relativt ny inom foto. Och om ni vill använda mina fotografier vore jag evigt tacksam om ni frågar först!
ALLA NYA BILDER FINNS NU I MITT GALLERI KLICKA HÄR!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
ALLA NYA BILDER FINNS NU I MITT GALLERI KLICKA HÄR!
mycket mycket snygga och færgglada bilder. inga fler uppladdade nånstans?
Nej tyvärr.. har inte orkat lägga upp flera än dessa.. ska göra det nu när jag har sovit och har mera energi. håll bara utkik i mitt galleri samt tråden. tack så jättemycket.
Mikael i norrk skrev:
snygga bilder... Men var är bilderna bilmärket som träffen är till för då?
Tack så mycket! Skamligt nog så kom inte så jättemånga Volvo's med på bild, men såklart gick jag inte hem helt Volvo-tom.
Matte_s skrev:
Precis, överplastade pbz monster kan man ju se på alla mässor. Det är ju den svenska skaparglädjen man vill se .
Mvh Mattias
Javisst håller med dig. Som ni redan märkt så är jag Japs-tokig men såklart har jag några bilder på Volvo's också. Kommer så fort jag har tid.
Ställer man ut på en sån stor träff som är en hel dag tycker jag nog att man kan bemöda sej att plocka bort sin regg-skylt om man är rädd för att visa den (tänker på bilderna från cruisingen, inte träffen)
Fina bilder CebT! Inte dåligt att C4an kom med heller trots att den stod på besöksparkeringen haha
jävligt trevliga bilder!!! men kunde ju tagit bort reggnummer på bilarna de e inte alla som vill ha dom på nätet......
Tackar för dom orden! Som Erick säger... Men vill du ha din bil "reg-suddad" så kan jag ta på mig den tid o suddar bort det. Om den energin o lusten fanns i denna värld så jag skulle kunna sudda bort allihopa men nu.. inte en chans! Man vill ju ha det snyggt suddat också fall det nu måste göras.
Erick skrev:
Ställer man ut på en sån stor träff som är en hel dag tycker jag nog att man kan bemöda sej att plocka bort sin regg-skylt om man är rädd för att visa den (tänker på bilderna från cruisingen, inte träffen)
Fina bilder CebT! Inte dåligt att C4an kom med heller trots att den stod på besöksparkeringen haha
Mvh Erick
Tackar du Erick! Jo fan. vi kom ju in på parkeringen o tänkte.. "ååh, en garagekollega!"! så självklart så kom den med på bild.