men va tråkigt:"Endast bilar efter 1972" ,"Inga konceptbilar el. dyl." hittade dock denna också www.flashback.info/showthread.php?t=470631 . om man skulle börja hänga där istället? va heter ni på flashback?(ja heter samma där).
hittade en tråd som handlar om flashback,konstigt bara att inte nästan nån säger va di heter där http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55&p=1 om nån inte har lust att säga va ni heter där kan ni ju alltid skapa en ny användare.
Kan man inte bara radera hela tråden efter kanske 200 sidor då ?? Och starta en ny.. då tar de ju inte en massa plats
Om vi gör så, så att de inte tar en massa plats finns de ju fortfarande plats för de viktigaste på garaget, menar snustrådar och stjärntecken osv! Ska ju inte behöva hålla till på flashback när de handlar om bilar när de finns ett forum som är till just bilar :S är mållös..
Kan man inte bara radera hela tråden efter kanske 200 sidor då ?? Och starta en ny.. då tar de ju inte en massa plats
Om vi gör så, så att de inte tar en massa plats finns de ju fortfarande plats för de viktigaste på garaget, menar snustrådar och stjärntecken osv! Ska ju inte behöva hålla till på flashback när de handlar om bilar när de finns ett forum som är till just bilar :S är mållös..
ingen dum ide må ja säga,betydligt bättre än min ide om att konvertera till flashback . låter som en bra ide!undrar va moderatorerna säger om de?
tror inte garaget vill förlora massa användare för en tråd heller hoppas jag igentligen e de ju bara vi jag, lexibull, mopargubben, felax och volvo240 har vart med
Hehe ja har lust men då blir ja väl avstängd=D Glöm inte irmscher nu bland veteranerna hehe spela roll om de är off topic blir så stelt annars, bara vi tar bort den efter ett antal sidor så tar de ju ingen skada