2833
Sök

Rikta fälg i småland?

Speed FMK
849 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
Hejsan!

Idag fick jag det tråkiga beskedet att de fälgar jag nydligen köpt begagnade är skeva. Då fälgarna inte finns i produktion längre så skulle jag vilja rikta dem. Så till min fråga, är det någon som vet en firma som riktar fälgar till hyffsade priser inom småland eller kronoberg?

Mvh Ludde

761 Inlägg
21 augusti 2008
fälgfixaren i helsingborg..

Toyota MR2 -95
Saab 95 2.0t SE -99
VW Buggy -66

Speed FMK
849 Inlägg
21 augusti 2008
Trådstartare
tack för tipset men jag letar efter någon i småland. smile i nödfall får jag väl åka till helsingborg men vill helst slippa det.

198 Inlägg
21 augusti 2008
Måste du åka själv med dom? Är det inte lika lätt att skicka den med tex bussgods. Brukar vara ganska bra priser hos dom. Utbudet av dom som riktar fälgar ökar ju markant och avståndet spelar inte så stor roll.

1332 - Överjävlig

Speed FMK
849 Inlägg
22 augusti 2008
Trådstartare
Habobo skrev:
Måste du åka själv med dom? Är det inte lika lätt att skicka den med tex bussgods. Brukar vara ganska bra priser hos dom. Utbudet av dom som riktar fälgar ökar ju markant och avståndet spelar inte så stor roll.

nja. det är mest research just nu inför när de ska riktas. fick reda på idag att den "obalans" jag kände inte var obaland utan just skevhet. så i "vinter" när vinterdäcken flyger på så skickar jag iväg de 2 fälgarna som är skeva.

Vore skönt att ha det på nära håll och slippa skicka, men krisar det så är ju att skicka det enda alternativet.

2 283 Inlägg
22 augusti 2008
Markus_MR2 skrev:
fälgfixaren i helsingborg..

Världskänd kille det där.

Skulle inte lämnat fälgar till någon annan än honom.

R.I.P. Michael Jackson!

7 Inlägg
24 augusti 2008
Walles maskinservise i Mjölby. ett par gamla gubbar som grejar o fixar med det mesta. en kompis lämna in där. han blev hel nöjd iaf. tror dom tog 1500 för att gå igenom alla 4

Sök