3958
Sök

Någon som vill ta över mitt projekt?

92 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
som rubriken lyder så har jag tappat ork för fortsatt byggande så pm:a om ni är intresserade av att fullborda mitt projekt!

Tuta Å Kör!!

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
23 augusti 2008
Hyttingen skrev:
som rubriken lyder så har jag tappat ork för fortsatt byggande så pm:a om ni är intresserade av att fullborda mitt projekt!

Finns en "Köp och sälj" del på detta forum, som man vanligtvis använder när man vill sälja saker.
Men vad vet jag..

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

92 Inlägg
26 augusti 2008
Trådstartare
Torlejf skrev:
Hyttingen skrev:

Finns en "Köp och sälj" del på detta forum, som man vanligtvis använder när man vill sälja saker.
Men vad vet jag..

Mvh. David.

Jo det är så sant!! Men det kanske inte är alla som kollar där! Men vad vet jag.....

Tuta Å Kör!!

10 Inlägg
26 augusti 2008
Hyttingen skrev:

skulle jag också gjort med dendär vingen lol

Avstängd
399 Inlägg
26 augusti 2008
du vilket projekt är det,o finns det något pris e jävvla intressant, skicka pm e du snäll big_smile

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

9 108 Inlägg
26 augusti 2008
Hyttingen skrev:
Jo det är så sant!! Men det kanske inte är alla som kollar där! Men vad vet jag.....

Köp & Sälj-delen finns för att inte forumet ska bli översvämmat med säljes och köpestrådar. Jag låser här och hänvisar dit. Hoppas projektet blir färdigställt någon gång smile

Sök