Bor i lägenhet med sambo och barn och letar efter hus för fullt men kan sakna tiden man bodde hos päronen då man hade en jäkla massa pengar kvar av lönen att lägga på bilar osv
Flyttade från päronen förra året, flyttar in i min nya lägenhet nästa vecka. Har delat lgh med en poolare nu i 7 månader. Skönt att kunna röjja runt lite hur man vill, utan detta eviga tjat om tystnad
Jag bor både hemma och ensam Kan man bo borta? Hehe antar att frågan var hurvida man fortfarande bor tillsammans med pärona men var tvungen o skojja till det lite.. sorry
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
3-4 månader efter att jag fyllde 18 så köpte jag min en 2;a på 44kvm, bodde där nästan ett år, sen tack vare gubbfan ovanför så blev det flytt till en 2:a på 60kvm och 200:- högre hyra. Letar just nu efter ett hus på 80-140kvm ungefär.
Alla som har flyttat..hur mkt hade ni på fickan vid flytt å hur mkt spenderades på IKEA? Skulle va lite kul att veta nu när ja flyttar...räknar med ett lååååångt kvitto på IKEA
Alla som har flyttat..hur mkt hade ni på fickan vid flytt å hur mkt spenderades på IKEA? Skulle va lite kul att veta nu när ja flyttar...räknar med ett lååååångt kvitto på IKEA
Jag handlade inte på Ikea men du får nog räkna med en 50 tusen inkl TV och allt som hör till