Jag har en Aero funkar kanon. Viggen har iofs lite bättre delare som koppling å bromsar m.m. Men MKT Dyrare att äga både inköp och försäkring om man e under 25 år och beroende på vart man bor dvs. Skatten e väl det som e samma på dom. Köp en Aero eller en vanlig 9-3 2,0t Full tryckare å trimma å Aero/Viggen plast på. Hänga av en viggen vid röd ljuset e inga problem.
Har en utav varje hemma och jag märker inte mycket skillnad. Visst Viggen låter lite mer och går en aning bättre men det är också allt. Men vist det skiljer gö 3 år bilarna i mellan som jag har tillgång till och det ska gö vara en viss skillnad.
Sitter det slitsade bromsskivor på aero? Det gör det på viggen iaf.. Och visst är den några mm lägre än aero också?? Sätena är riktigt sköna i Viggen, med viggenlogga insydd o grejer..
Sedan sitter faktiskt viggen-paketet på de senare aero-modellerna också.. Är väl bara trekanten under sidoblinkersen som saknas.
Om det är värt att köpa viggen istället för aero = knappast! Såvida man inte får för bra pris såklart
Sitter det slitsade bromsskivor på aero? Det gör det på viggen iaf.. Och visst är den några mm lägre än aero också?? Sätena är riktigt sköna i Viggen, med viggenlogga insydd o grejer..
Sedan sitter faktiskt viggen-paketet på de senare aero-modellerna också.. Är väl bara trekanten under sidoblinkersen som saknas.
Om det är värt att köpa viggen istället för aero = knappast! Såvida man inte får för bra pris såklart
Kan tillägg att jag har turbo i ryggen på min -02.
då vet vi andra vad du tycker om de lyxiga tyska bilarna...
vad är det för fel på M3?? visst alla kanske inte gillar dem men så som du resonerade så verkade det värre..
Klart jag tycker det är fina bilar, sa det mer som ett skämt Du vet så fort man säger m3 så himmmlar alla med ögonen, även de som faktiskt aldrig sett en sådan bil
Sen ett plus för viggen är ju att det sitter 2.3 liter ist för 2.0. Känns som 2.3an är bättre om man vill trimma. Varför köpa Aero om man kan köpa Viggen?
2.0 är mer varv villig har jag hört men sen om de stämmer vet jag inte. Jo viggen e juh helt klart bättre men sen ska man juh bara ha råd med en oxå.
Slayer9 skrev:
Sen ett plus för viggen är ju att det sitter 2.3 liter ist för 2.0. Känns som 2.3an är bättre om man vill trimma. Varför köpa Aero om man kan köpa Viggen?
Sen ett plus för viggen är ju att det sitter 2.3 liter ist för 2.0. Känns som 2.3an är bättre om man vill trimma. Varför köpa Aero om man kan köpa Viggen?
Sen ett plus för viggen är ju att det sitter 2.3 liter ist för 2.0. Känns som 2.3an är bättre om man vill trimma. Varför köpa Aero om man kan köpa Viggen?
Nu vill ja inte vara grinig bara för att ja själv kör AERO ...men ja har då inte sett en ENDA viggen som har tagit nytta av sin STORA 2,3L motor mer än att bara chippa den... Skulle kunna hitta typ totalt 100 stycken 900 eller aero som skulle rasta en viggen vilken dag som helst ...
Å för det andra så talar ju alla om VIGGEN paketet, ffs, det enda som skiljer utseendemässigt e juh vingen. Fast dom e ju rätt poppis på alla saabar