3358
Sök

Efterlyses Rota fälgar

33 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Tjena jag e ute efter en uppsättning rota fälgar.
Det är rota p45r i bak och rota p45f som jag e ute efter me storlek 18tum 8,5 i fram och 18tum 9,5 i bak me bultmönstret 4x114,3. Helst vita.

E de nån som har såna som ni vill sälja hör för allt i världen av er till mig, please!

Mvh: Hi-Tek

Fit for fight
/ Hi-Tek

2 123 Inlägg
4 juni 2008
Hi-Tek200 skrev:
Det är rota p45r i bak och rota p45f som jag e ute efter me storlek 18tum 8,5 i fram och 18tum 9,5 i bak me bultmönstret 4x114,3. Helst vita.

E de nån som har såna som ni vill sälja hör för allt i världen av er till mig, please!

kolla med timnordlof här på garaget, tror han har sånna fälgar.

33 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Krille_Evolve skrev:
Realcar måste väll i allafall vara enklast!?

Ringde dom senast idag och då sa dom att dom inte hade såna i 4 bultat längre och att dom inte skulle få in de igen hmm

Fit for fight
/ Hi-Tek

684 Inlägg
4 juni 2008
Krille_Evolve skrev:
Realcar måste väll i allafall vara enklast!?

Realcar säger att det inte görs i 4 x 114,3, fast när man går in på rotas hemsida så finns det, tror det e mer lathet från deras sida,

33 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
www.rarerims.co.uk enklaste och billigt.

Va in och kolla på deras sida idag men de verka inte som dom hade 4 bultat dom heller men ja får skicka ett mejl till dom och se va dom säger

Fit for fight
/ Hi-Tek

33 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
CTR-Jante skrev:
http://www.japstartuning.com/

Ganska ny sida va ? dom verka ha en del rota fälgar men inte just dom jag e sålda på tongue

Fit for fight
/ Hi-Tek

33 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Hi-Tek200 skrev:

jo de har du rätt i men dom e 5 bultade hmm känns som att de e dags att konvertera bilen till 5 bultat istället

Fit for fight
/ Hi-Tek

2 644 Inlägg
4 juni 2008
Hi-Tek200 skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
Hi-Tek200 skrev:

jo de har du rätt i men dom e 5 bultade hmm känns som att de e dags att konvertera bilen till 5 bultat istället

saabjohan203 har fyrbultade rota fälgar på sin sånna du är ute efter som jag fattat det wink

Tror han köpte den på sidna som den första här inne ksrev.. smile

allså http://www.rarerims.co.uk/ men jag är inte 110% säker tongue
Senast redigerat av Lindgren_ (4 juni 2008)

Johan Lindgren

301 Inlägg
4 juni 2008
Hi-Tek200 skrev:
CTR-Jante skrev:
http://www.japstartuning.com/

Ganska ny sida va ? dom verka ha en del rota fälgar men inte just dom jag e sålda på tongue

Dom kan ta hem en massa andra med, har långt från alla på sidan..

33 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
Så nu har jag fått tag i dom jag sökte från rarerims, tack vare rigo-rod här på garaget smile

Så dom borde komma om cirka 2 veckor smile

Fit for fight
/ Hi-Tek

Sök