3947
Sök

Vad kan man göra i Jönköping?

Skaune
9 juni 2008
Trådstartare
Ja jag skulle höra vad man kan göra i Jönköping nu till helgen?
Har i ett svagt ögonblick lovat min flickvän att jag o hon skulle åka på dreamhack o spela dataspel, själv var det nog minst 2 månadersen jag spela nått på datorn o jag e inte så jätte lockad av det längre, men ett löfte är ett löfte!
Sååå eftersom jag inte kommer spela 24 timmar om dygnet tänkte jag roa mig på stan lite oxå! brukar ju bara vara i Jönköping under mässdagar eller när man hållt dygnsvila där, men jag älskar denna underbart vackra stad o undrar vad man kan hitta på o vad man inte ska missa? 

Tacksam för tips! smile

1 196 Inlägg
9 juni 2008
Gå på volvo skroten big_smile

9 Inlägg
9 juni 2008
om det är fint väder, ska du definitivt äta ute på Piren. Det är ju underbart vackert, men lite dyrt kanske wink men den smällen får man ta smile vet faktiskt inte vad man kan göra mer, hmm. tongue

Kör Före Du, Så Väntar Jag På Dig Där Framme...

Skaune
9 juni 2008
Trådstartare
Lackeraren skrev:
om det är fint väder, ska du definitivt äta ute på Piren. Det är ju underbart vackert, men lite dyrt kanske wink men den smällen får man ta smile vet faktiskt inte vad man kan göra mer, hmm. tongue

Piren? antar att de ligger vid vattnet? mjoo men när de gäller käk så har jag min favvo pizzeria, tror den heter nått med "storgatan" ligger inne i stan på östar storgatan iaf! jummy! vovlo skroten, ett mecka för raggaren som inte bor i mig? hehe, nä men jag skulle nog behöva en o annan grej därifrån! smile

Skaune
9 juni 2008
Trådstartare
Inga fler som har någe tips? måste finnas massor Jönköpingare här väl? wink

7 100 Inlägg
9 juni 2008
Spiike skrev:
Gå på volvo skroten big_smile

vart ligger den?
för ja ska typ ner ditt sen till jönköping,och ja behöver delar till min 745:a smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Avstängd
519 Inlägg
9 juni 2008
Biltema!!!!!! smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
9 juni 2008
volvo_nicke3 skrev:
Biltema!!!!!! smile

Nej, befria sig själv från det! Jag kan varmt rekommendera vätterstranden, är det fint väder är det myyyycket folk där! Dessutom ligger det ett stenkast från Elmia där Dreamhack håller till. Annars har du gocart på Axamo Ring, jävligt nice det också, finfin bana där. smile

MVH

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Skaune
9 juni 2008
Trådstartare
Måste säga att både skroten o biltema inte är någe jag typ längtat till, finns de verkligen inge annat o göra? vad gör ni som bor där på helgerna då? hmm

Gödseldräng
4 529 Inlägg
10 juni 2008
brukar väl atttid åka runt lite bilar i jkpg
sväng förbi coop parkerigen brukar ju stå 5-6 volvos där roll

Skaune
10 juni 2008
Trådstartare
Men vart får folk för sig att jag är världens volvo entusiast? volvoskrot o volvoträffar? nä men jag får väl ta o smyga runt på stan istället för o se vad som händer!

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
10 juni 2008
Axor skrev:
Men vart får folk för sig att jag är världens volvo entusiast? volvoskrot o volvoträffar? nä men jag får väl ta o smyga runt på stan istället för o se vad som händer!

Se mitt inlägg längre upp. smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Sök