En annan rolig sak jag har varit me om är :
Jag skulle köra till hydro och tanka så tappar jag tankkortet i bilen så jag kör in på en gammal pakering, och ska ta upp de. Så när jag tar upp och ska köra ut så står det en polisbil och kollar en annan pakerad bil inne på pakering.
Så jag och flickan tittar in i polisbilen och ser att det sitter 3 poliser i en bil. Så jag och hon skrattar och kör ut långsamt.. Så när vi kommer ut på 70väg och ja ska börja gas på så tittar jag i bakspeglen och ser att .... Just de polisbilen kommer körades och blinkar som f*n, då va det att köra in till sidan och så kom den ena polisen fram till mig och frågar :
- Hörru, har du körkort?
- Ja svar : Nää..
- Polisen tittar på mig och säger : nehe ? vart är det då ? tittar skumt på mig
- Ja säger , jag har lixom glömt det där hemma och kände hur dessa böterna skulle komma nu
sen frågar polisen efter personnummer och vart ja bor och jag får BLÅSA som alltid >.<.. När polisen ska skriva ut böterna till mig vilket hade ju varit dessa 700 för ikke körkort med mig, så får han ett akutanfall och hoppar in i bilen med sina kollegor och kör upp sidan om mig och säger :
STICK Hem och hämta körkortet och sen vill jag inte se dig mer utan körkort .. Så bara skratta dom andra ..
Men hans minn när jag säger att jag inte har körkortet är det BÄSTA jag har sett i hela mitt liv!