3482
Sök

Lågnivå på originalstereo Ford Focus -02 Ghia

27 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Tänkte bara höra om någon vet om det finns någon lågnivå på originalstereon i en Focus-02 Ghia? (Jag har inte ens sett stereon än, ska hämta bilen ikväll... smile )

Om det inte finns någon, hus pass "integrerad" är stereon i bilen? Kan man byta den utan att bli sittandes med 17 döda knappar och menlösa displayer? (Typ färddatar som visar info om stereon, rattfjärr som bara funkar till just den stereon osv... )

Ledsen om jag är luddig... smile

2 600 Inlägg
17 juni 2008
är det orginala 6000 stereon så vete sjuton om det finns nån lågnivå på den:P  och du kan bytta stereo utan problem men du får köpa adapters till kabalarna och till fjärren och montereings ram. sen måste ju den nya stereon om du fundera på att bytta ut den gammle till en ny då tongue den måste ju ha anslutning till fjärr me.

gör som jag kör gubba racer=)

27 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
Hmm, får kolla vad det är för stereo i den ikväll då. smile Har en hyfsat ny JVC som ska in om det inte funkar med original... JVC KD-G722, borde väl kunna passas in till fjärren i bilen hoppas jag? Jag ska leta upp info om den sen, nu är det dags att springa till jobbet... hmm

Återkommer med info när jag vet mer. Tack så länge!

Edit: Stavfelskorrigering & Modellinformation...
Senast redigerat av Tarjei (17 juni 2008)

SQ
1 343 Inlägg
17 juni 2008
i orginal focusen så sitter de garanterat inte lågnivå på en sån, förmodligen är de 6000 stereon som sitter i som han  nämnde tidigare... å den innehar inte detta..
de är bara steron som är på den modellen, den går nog inte itll nått annat som färddator osv..
för att ta ut stereon så finns de 2 hål på varje sida där man behöver 2 verktyg..
de går att pilla i dom med en tun flatmejsel med för att få ut den.. men annars bara låna eller köpa på ford...

Ljudnörd!

Sök