2717
Sök

FILM: Monster Jam Ullevi (Maximum Destruction)

1 060 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
så jävla grym e den, jag satt som ett barn på julafton när jag var där

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

NissanMotorsport
11 juni 2007
han är så härlig smile brukade se han på tv, på monster jam.. han satsar ganska hårt smile

271 Inlägg
11 juni 2007
Feet

Ont i öronen efter ett tag? kom själv ihåg när de var i globen det lät så jäääävla högt sen så var det inte bättre för att man satt i en rund boll så ljudet kunde studsa extra mycket big_smile

203 Inlägg
12 juni 2007
Var där också, på kvällen, riktigt mäktigt var det, speciellt Maximum Destruction och FMX smile

bullsmugglare
190 Inlägg
12 juni 2007
var där jag med smile gåshuden man får när dom startar upp dom där 8erna är inte o leka med=) var även på pit party innan föreställningen =P sjukt hur stora dom där kompressorerna är=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

1 256 Inlägg
12 juni 2007
Galet, jag var utanför och lyssnade.. fick världens rysningar när man hörde motorerna big_smile

1 060 Inlägg
12 juni 2007
Trådstartare
escaladen e juh riktigt fet med sina spinners fälgar!!
jävlar va gött de var med dom motorljuden, man rös juh till ordentligt!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Körv
3 535 Inlägg
12 juni 2007
Fy i helvete vad roligt big_smile Minns det var några monster trucks här en gång. Typ 12 år och förälskad i dom gigantiska maskinerna.. Hehe big_smile Kan minnas att man fyllde år då typ big_smile

Truckdriving Man

1 833 Inlägg
12 juni 2007
Sicken bil! och vilket jävla ljud alltså!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

284 Inlägg
12 juni 2007
Ja han va helt jävla galen den killen, bruden också får man säga ^^ kul när dom lekte med "vovven" ;D får ju säga att Batmans ljud va det värsta asså! heeelt sjukt när han starta upp där första gången (kvällsföreställningen) man hade ju gåshud hela kvällen big_smile man får väl ta en resa till USA å titta på dom där nästa gång då, i dess rätta miljö wink

You don't need a reason to help people.

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
12 juni 2007
Det är ös när den trucken kör.Vem var det som körde?Var det teamägaren (Tom Meents har jag för mig han heter).Såg på Monster Jam när han körde en gång.I ett av dom första hoppen lossnade ett framhjul så att han i princip bara kunde köra åt ett håll,så då öste han på ännu mer istället.Körde som om det var det sista han skulle göra i detta liv.Skrotade trucken och banan nästan totalt När han var klar var det inte många delar som var där dom skulle.Rykte som fan gjorde det också.Kan lova att mekarna hade det dom gjorde ett bra tag efter det.

Stolt far till Freddy 18/12-08

Kettunen
13 juni 2007
Det var underbart att dom var i gbg wink Man kan inte få det bättre. Skiter i bruden när sånt här mumsigt är i stan tongue

1 Inlägg
18 juni 2008
Fan jag älskar tom meents. han e underbar! varit två år i rad på ullevi å det e så j...a kul. bra show å bra person...asg ni ska bara se korten på oss m honom.... ska lägga ut dem....

ingen ska komma å säga att vi tjejer inte gillar bilar....

INGEN SKA SÄGA ATT VI TJEJER INTE GILLAR MOTORER
men jag e störst fan av Tom Meents! :D

Sök