Ena valpen (boxer) hehe och en turbo, har 10 valpar till hehe
Jag är uppväxt med alla handas hundar (mest med tysk chefer), Men om jag får bestäma, så är Boxer den snyggaste hunden där är. Ingen hund har så naturligt utveklade muskler, och envishet. Vad skall jag säga?...din valp är såååå vacker.
Senast redigerat av DeLorean (20 juni 2008)
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Vad skall man säga?... Din hund är jättevacker.. Men den passar inte min stil (men fortfarande vacker) Kör på och visa upp din stolthet!!!
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Ena valpen (boxer) hehe och en turbo, har 10 valpar till hehe
Jag är uppväxt med alla handas hundar (mest med tysk chefer), Men om jag får bestäma, så är Boxer den snyggaste hunden där är. Ingen hund har så naturligt utveklade muskler, och envishet. Vad skall jag säga?...din valp är såååå vacker.
hehe tackar alla våra valpar är lika vackra fast dne vackraste är nog mamman med sin stolthet
Vad skall man säga?... Din hund är jättevacker.. Men den passar inte min stil (men fortfarande vacker) Kör på och visa upp din stolthet!!!
Tackar för det, säger det samma till dig, boxer och andra "muskelhundar" är inte riktigt min grej, den jag har nu är helt i min stil, perfekt storlek och längd på pälsen..
960atwOkay, ja då hade jag inte helt fel för mig, har inte varit så mycket för vita hundar innan jag skaffade min egen. Har alltid haft för mig att dom är jobbiga att hålla rena osv men tycker nästan att det är tvärt om, jag ser ju när han är skitig och då blir han platsad i hallen sen sköter han rengöringen själv.
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Får väll säga att det finns två hundar hos mig, en långhårig schäfer tik på 2-3år lite klen för smällare och elektriska flugfångare och en Grand Danois på 1-2år som är helt underbar snällare hund får man leta efter