3250
Sök

Skillnad på denna stereon?

187 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Funderar på köpa en stereo från USA men modellerna i USA och i Sverige skiljer sig på en siffra fast dom har exakt samma funktioner, t.ex Kenwood KVT-522, USA Kenwood KVT-512, Kenwood KVT 729, USA Kenwood KVT-719

Varför heter dom lika när det är samma funktioner är det något jag missar?? Förutom RDS funktionen

187 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Fast dom heter ju inte lika.
Det som brukar skilja på USA-modellerna är förutom RDS, en annan frekvensdelning och så brukar de inte ha en iso-kontakt utan det är vanligtvis lösa kablar.
Stephane_ skrev:
Funderar på köpa en stereo från USA men modellerna i USA och i Sverige skiljer sig på en siffra fast dom har exakt samma funktioner, t.ex Kenwood KVT-522, USA Kenwood KVT-512, Kenwood KVT 729, USA Kenwood KVT-719

Varför heter dom lika när det är samma funktioner är det något jag missar?? Förutom RDS funktionen

Okey men det funkar väl utan iso kontakten man har ju dom kablarna ?

187 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Swedenrockers skrev:
Ja absolut. Om man vill köper man en lös iso-hona och sätter i stereons kablage.
Stephane_ skrev:
Swedenrockers skrev:
Fast dom heter ju inte lika.
Det som brukar skilja på USA-modellerna är förutom RDS, en annan frekvensdelning och så brukar de inte ha en iso-kontakt utan det är vanligtvis lösa kablar.

Okey men det funkar väl utan iso kontakten man har ju dom kablarna ?

aiight då e d ju inga problem .. oroade mig i onödan då angående betäckningarna hehe

Bilbyggare/Ljudbyggare
64 Inlägg
29 juni 2008
Stephane_ skrev:

Varför från USA?

392 Inlägg
29 juni 2008
Passar på att låna tråden lite. Hoppas de är okay.
Om man köper en cd/dvd-spelare från t.ex USA, är dom då regionskodade?
Går det inte att spela dvd-folmer som är köpta i Sverige??

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

187 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
EZTuning skrev:
Stephane_ skrev:

Varför från USA?

Billigare i USA och det är med frakt och tull avgiften, tyvärr.. vill annars gynna dom svenska försäljarna

Sök