jaa ni det känns ju rätt segt.. när man inte kommer någon stanns.. men nu har jag skaffat hjälp av emn kompis som ska hjälpa mig med spaklandet.. ska bli en hel dag i garaget på söndag.. kommer att bli en uppdatering när spaklingen är klar efter söndagen..
Tjenare! Alltså vilken energi och lust och ork. Det är så imponerande att se. Jag har varit med om samma på min golf. Men det är utan tvekan INGET jag skulle göra om de kan jag lugnt säga. Jag hoppas allt går väl för dig och önskar dig all lycka till. Du kan räkna med att jag följer denna tråd.
Tjenare! Alltså vilken energi och lust och ork. Det är så imponerande att se. Jag har varit med om samma på min golf. Men det är utan tvekan INGET jag skulle göra om de kan jag lugnt säga. Jag hoppas allt går väl för dig och önskar dig all lycka till. Du kan räkna med att jag följer denna tråd.
/ vänliga häls BamZE
Haha joo det är ett jävla jobba det är det:D hoppas bara att jag ror i land med den också:D tack så mycke!!
Jag hörde det som hände med din bror.. Sjukt att det kan gå så fort Men han får det nog jävligt bra där uppe han var en klockren kille!
Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra!
Sen projektet första gången jag såg golfen tänkte jag "va fan ger han sig in på det här går ju aldrig" men du har bevisat tvärtom ser skitbra ut grabben! blir verkligen bra forsätt såhär, lycka till !
Nu har jag och två kompisar kommit med en idee att vi ska göra en rally bil av golfen så jävla kul.. så jävla inne jag är på detta nu hoppas på att det blir ett roligt projekt
Nu har jag och två kompisar kommit med en idee att vi ska göra en rally bil av golfen så jävla kul.. så jävla inne jag är på detta nu hoppas på att det blir ett roligt projekt
Såja! Lycka till nu
Och så fort du behöver hjälp med nått eller inte får tag på nått som du behöver.. säg till direkt så ska jag försöka hjälpa dig!!!
Detta på grund av att för det första den rosten som lagats börjar att titta fram och för att ekonomin inte räcker till... Ekonomin sparas till bilen som kommer efter sommaren... Golfen har fått en enkel biljett till skroten av mig...
Men jag tackar för allt stöd på golfen det har varit till hjälp många gånger... hoppas på samma stöd efter sommaren då nästa projekt startar....
Detta på grund av att för det första den rosten som lagats börjar att titta fram och för att ekonomin inte räcker till... Ekonomin sparas till bilen som kommer efter sommaren... Golfen har fått en enkel biljett till skroten av mig...
Men jag tackar för allt stöd på golfen det har varit till hjälp många gånger... hoppas på samma stöd efter sommaren då nästa projekt startar....
HA DET BRA ALLA FINA MÄNNISKOR!!
tjoo
neeej du skojjar med mig den som började bli så fin
HA DET BRA ALLA FINA MÄNNISKOR!!
tjoo
neeej du skojjar med mig den som började bli så fin
joo tyvärr... men det är också på grund av att det kommer bli för dyrt för mig.... har ingen ekonomi men annars så har golfen varit något av det mest lärorika projektet som jag har hållt på med så jag går inte fattig ifrån golfen.... om sanningen ska fram så står den här hemma fortfarande för den som är intresserad av att köpa lr något i den stilen