3273
Sök

Turtle Ice Synthetic Shine - bra eller dåligt?

Volvopower__
19 juni 2008
Trådstartare
Hej!
Turtle Wax har kommit ut med något nytt wax, Turtle Ice Synthetic Shine.
Någon som har provat det? Är det bra eller dåligt?
Skulle ju vara så bra för det inte lämnar vita rester på skrovliga ytor av plast och vinyl.
Har ju gått på reklam i TV ett tag.
MVH Jimmy.

2 751 Inlägg
20 juni 2008
Jag köpte det för någon dag sedan rea - 225kr man får en flaska med en aplicering svamp och en polerings duk... jag slösade ca 5% av flaskan efter 1 bil tvätt och då snålade jag inte!!!! Jag är sjukt nöjd med resultatet, den smörjer in plast listerna och gumi listerna också... ja ger de 10/10 då det är så enkelt och ger bra resultat..
Senast redigerat av n0b0dy_ (20 juni 2008)

Who Djaa bless no man curse

Volvopower__
20 juni 2008
Trådstartare
n0b0dy_ skrev:
Jag köpte det för någon dag sedan rea - 225kr man får en flaska med en aplicering svamp och en polerings duk... jag slösade ca 5% av flaskan efter 1 bil tvätt och då snålade jag inte!!!! Jag är sjukt nöjd med resultatet, den smörjer in plast listerna och gumi listerna också... ja ger de 10/10 då det är så enkelt och ger bra resultat..

Okej, men det är väl inget schampoo? Eller jag fattar inte? tongue:S

131 Inlägg
27 juni 2008
ja köpte dä idag och provade och ja kommer att köra dä jämt nu. vart inga vita streck eller nått sånt. lätt att jobba med, bara gni över allt. och det vart ett bra resultat också. bara att köpa

2 751 Inlägg
3 juli 2008
Volvopower__ skrev:
n0b0dy_ skrev:

Okej, men det är väl inget schampoo? Eller jag fattar inte? tongue:S

nee de e inget schampo,.,, typ nått medel, liknar oljia i tjockleken, men man gnider in hela bilen med det, sen torkar man med microfiber duk... Skitbra resultat... Dock kan de vara petigt på svarta metallic lacker, får du gnida så du dör big_smile

Who Djaa bless no man curse

Sök