3704
Sök

Efterlysning av en örebroare :D

Meister
6 763 Inlägg
7 juli 2008
Haha jag älskar den här tråden! Är de ingen som känner honom och kan visa den här tråden för killen? Tycker synd om tjejen som inte får sin drömprins..

406 Inlägg
7 juli 2008
haha vilken tråd big_smile tjejen verkade ju söt med ;D får köpa en volvo med kapade fjädrar ja med ;D hahaha

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

406 Inlägg
7 juli 2008
exoop skrev:
emypemy skrev:
pimpad740 skrev:
Han heter Johan Sandberg och bor i norrabro han åker nu mera en svart 850 med heltonade rutor och läckande packbox mellan motor och låda tongue och tycker om små fjårtisar och har flickvän...

ja, jag fick veta häromdagen att han har tjej. & att han antagligen bara tänker på sex.. fast sex är aldrig fel ^^

hahaha om du är ute efter johan sandberg så är nog bara du ute efter sex!!! haha det är en riktig looser raggar massa 14 åringar xD

Låter som en stekare ;D haha

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
8 juli 2008
Gujen skrev:
haha vilken tråd big_smile tjejen verkade ju söt med ;D får köpa en volvo med kapade fjädrar ja med ;D hahaha

Du får vara snabbt ute, finns säkert fler killar här på gorg som tänkt samma tanke wink

Avslutar med ett citat signerat mig till alla er kåtisar där ute;

"Stöt aldrig på människor du normalt aldrig skulle få ligga med"

165 Inlägg
8 juli 2008
Det kan inte vara : snygga_Sandberg här på gorg då?

Neerd
1 596 Inlägg
8 juli 2008
HAHAh årets konstigaste tråd på gorg?? xD

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

219 Inlägg
8 juli 2008
Rosa keps o playboy kaniner i bilen???

* Klåpare
1 718 Inlägg
8 juli 2008
Det verkar som han gömmer sig i vetskapen om att han råkade göra en tjej på smällen i baksätet på sin Playboy-Volvo, även kallad "raggarbilen"... Och nu är hon nära hans ytterdörr tack vare er hjälp! lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 142 Inlägg
8 juli 2008
men om du tänder på killar med 740 och rosa playboy kaniner så finns det en i gimo som åker 740glt (röd) med turbo fälgar och så har han 3" från grenröret utan ljuddämpare å så har han halvtaskigt tonade rutor och spelar nått i stil med aqua.....han brukar hänga ut genom rutan me när han kör typ som ace ventura om inte värre..... han vet nog inte vad en dusch är men.....bara säga till så fixar ja nr till honom tongue

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 juli 2008
snoddas skrev:
men om du tänder på killar med 740 och rosa playboy kaniner så finns det en i gimo som åker 740glt (röd) med turbo fälgar och så har han 3" från grenröret utan ljuddämpare å så har han halvtaskigt tonade rutor och spelar nått i stil med aqua.....han brukar hänga ut genom rutan me när han kör typ som ace ventura om inte värre..... han vet nog inte vad en dusch är men.....bara säga till så fixar ja nr till honom tongue

lol Finns ett gäng såna här med...
Kan med nöje deportera dom åt nåt håll.. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kokar ris
923 Inlägg
8 juli 2008
940R skrev:
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille  i rosa keps som kör en 740 inredd med söta  playboykaniner..Och han kallas för  stjärtjohan!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA o fyyy fan jag får ont i magen!

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
8 juli 2008
cenoxide skrev:
940R skrev:
Så om jag har fattat detta rätt så letar du efter en homosexuell kille  i rosa keps som kör en 740 inredd med söta  playboykaniner..Och han kallas för stjärtjohan!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA o fyyy fan jag får ont i magen!

lol HAHAHAHAHA!!!!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Saaboholic
3 129 Inlägg
8 juli 2008
Haha det är inte lätt när det är svårt, ska upp till örebro idag kan alltid hoppas man ser stjärt-johan med den sunkiga stilen och genomrötna traktorn^^

Och, jag svarar på vad jag vill, när jag vill speciellt när det handlar om folk med iq pantburk och absolut 0 koll på hur förjävliga de verkligen är.

"Listen up!" Alla volvo-raggare kan från denna punkt fritt, stöta på och doppa fjortis magneten som starta denna tråden, hon vill absolut inte ha nåt förhållande, skiter i om du har flickvän och bara måste få ligga med skabbiga typer, ta chansen detta är era 15min in fame!

"Liberty of thought is the life of the soul"

16 Inlägg
8 juli 2008
hedley skrev:
Haha det är inte lätt när det är svårt, ska upp till örebro idag kan alltid hoppas man ser stjärt-johan med den sunkiga stilen och genomrötna traktorn^^

Och, jag svarar på vad jag vill, när jag vill speciellt när det handlar om folk med iq pantburk och absolut 0 koll på hur förjävliga de verkligen är.

"Listen up!" Alla volvo-raggare kan från denna punkt fritt, stöta på och doppa fjortis magneten som starta denna tråden, hon vill absolut inte ha nåt förhållande, skiter i om du har flickvän och bara måste få ligga med skabbiga typer, ta chansen detta är era 15min in fame!

Vill man få flugor på flöjten, varför inte.

Sök