2905
Sök

Stulna ventilhattar!!

Avstängd
653 Inlägg
8 juli 2008
FireTraXX skrev:
Skvaerr skrev:
FireTraXX skrev:

Så det är rätt att sno moppefjantens bromswire?
Då borde det ju därmed vara rätt för honom att klippa dina bromsrör.

Och så fortsätter det...

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

Haha... Har du inte insett ännu att vi behöver våra bönder i sverige? Du äter nog nämligen mycket som finns i affärerna tack vare dem. Haha, du är verkligen anti bönder wink
Fast å andra sidan så tror jag inte det är så vanligt att "bondesvin" snor ventilhattar:)

Jag har rätt i vad jag än säger.

Dalarna
156 Inlägg
8 juli 2008
det är väll småungarna som tar dem.....
komer ihåg själv när man var en liten grabb (röda kinder)

Dalarna

DFFL
9 020 Inlägg
8 juli 2008
airflow skrev:
FireTraXX skrev:
Skvaerr skrev:

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

Haha... Har du inte insett ännu att vi behöver våra bönder i sverige? Du äter nog nämligen mycket som finns i affärerna tack vare dem. Haha, du är verkligen anti bönder wink
Fast å andra sidan så tror jag inte det är så vanligt att "bondesvin" snor ventilhattar:)

Rasism är däremot väldigt vanligt bland bondesvin som blir av med ventilhattar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

12 Inlägg
12 juli 2008
sprang över detta på nätet, visste faktiskt inte att de var så billiga..
och jotack jag vet att det är från en mopedsite, men jag letade efter diodbakjus till min fyrhjuling...
http://scootech.jetshop.se/ShowProduct. … p;cat=4422
LÅSbara ventilhattar big_smile

badboy for life
356 Inlägg
12 juli 2008
förhoppnings vis så kännar dom flästa bondesvin så pass bra så dom kan köpa nya ventilhattar:D
airflow skrev:
FireTraXX skrev:
Skvaerr skrev:

leva bör man ändå dör man

Sök