3510
Sök

får ej upp huven på min 300zx hur ska jag gå till väga?

3 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
hej!!

har köpt en 300 zx men efter bara några dar så kunde jag inte få upp huven e de någon som har ngt bra tipps på hur jag ska få upp den?

3 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
har redan testat den varianten men tack ändå
insanebrains skrev:
be en kamrat hänga lite lätt på huven ovanför huvlåset,medan du drar i huvspaken  ?

337 Inlägg
13 juli 2008
kofot å ett långt rör med en tjockis i andra änden?

3 liters diesel, mumma!

Muttley
13 juli 2008
kan du komma åt låset (haken) underifrån ? alltså under bilen ? för då kan du lirka upp det, och sen se vad felet var på låset.

243 Inlägg
13 juli 2008
kolla om det finns nån vire som du kan dra i utifrån /underifrån ev spänna inne i bilen..

3 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
kan du komma åt låset (haken) underifrån ? alltså under bilen ? för då kan du lirka upp det, och sen se vad felet var på låset.

blir väll kanske tvungen att testa det hadde hoppats på att slippa det för jag får typ montera ner halva bilen för att komma åt

Muttley
13 juli 2008
nishe_power skrev:
tkd_rille skrev:

blir väll kanske tvungen att testa det hadde hoppats på att slippa det för jag får typ montera ner halva bilen för att komma åt

hehe okej massa skyddsplåtar antagligen undertill? men de är ju värt de smile lycka till.

461 Inlägg

Sök